تاریخ انتشار : جمعه ۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۹:۴۴

فرصت های سرمایه گذاری ایلام به ۲۰۰ هلدینگ کشور معرفی می شود

فرصت های سرمایه گذاری ایلام به ۲۰۰ هلدینگ کشور معرفی می شود
ایلام - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: کلیه فرصت ها و پتانسیل های سرمایه گذاری این استان به ۲۰۰ هلدینگ فعال در کشور برای ایجاد رونق اقتصادی و جهش تولید معرفی خواهد شد.

جهانگیر رستم زاد روز پنجشنبه در نشست بررسی مشکلات واحدهای تولیدی استان با حضور مدیرکل پارلمانی وزارت اقتصاد و دارایی کشور و نماینده ایلام در مجلس اظهار داشت: فرصت های سرمایه گذاری این استان اعم از اقتصادی، تجاری، صنعتی و کشاورزی شناسایی و بروز رسانی شده است و از کلیه سرمایه گذارانی که رغبت به سرمایه گذاری در ایلام داشته باشند، استقبال می کنیم.

وی یادآور شد: فرصت های سرمایه گذاری ایلام به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی در حال تدوین است که پس از اتمام در اختیار سرمایه گذاران و هلدینگ های بزرگ برای سرمایه گذاری در ایلام قرار خواهد گرفت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام افزود: برای اشتغال جوانان این استان نیارمند سرمایه گذاری و حمایت از واحدهای تولیدی هستیم و تمام توان خود برای احیای واحد راکد برای بازگشت به چرخه تولید بکار خواهیم بست.

رستم زاد اضافه کرد: برای رفع محرومیت و رونق تولید در این استان باید وزارت اقتصاد و دارایی نگاه ویژه ای به ایلام داشته باشد و بالاترین معافیت های مالیاتی را برای سرمایه گذارانی که حاضر به سرمایه گذاری در این استان شده را لحاظ کند.

وی تاکید کرد: پس از معرفی و شناساندن کلیه ظرفیت ها اقتصادی ایلام به کشور، بطور قطع ایلام از استان پیشرو از نظر حجم سرمایه گذاری در کشور خواهد بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام با بیان اینکه منابع داخلی بانک های استان در حال حاضر جوابگو حجم تقاضا مردم برای ایجاد سرمایه گذاری نیست، گفت: نیاز است وزارت اقتصاد و دارایی مشکل سرمایه در گردش واحدهای صنعتی و تولیدی این استان را برطرف کند.

رستم زاد در ادامه از مدیرکل پارلمانی وزارت اقتصاد و دارایی خواست: اقدامات لازم را برای تخصیص تسهیلات ارزان قیمت و همچنین تخصیص منابع داخلی بانک ها اتخاذ کند.

وی گفت: مساعدت بانک های عامل استان در حمایت از رونق تولید و همچنین تلاش بی وقفه مدیران واحدهای تولیدی در بازگرداندن واحدهای راکد به چرخه تولید برای کمک به اشتغال جوانان و تحقق شعار سال قابل تقدیر است.

در این نشست مسایل و مشکلات چهار واحد تولیدی طرح فولاد زاگرس ایوان غرب، شرکت کوشاب غرب ناحیه صنعتی شباب، شرکت کهن تجارت رایکا و کارخانه آرد ایوان مورد بررسی قرار گرفت./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.