تاریخ انتشار : شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۷

نقد کردن در سطح جامعه همواره لازم است

نقد کردن در سطح جامعه همواره لازم است
حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار روز در مراسم اختتامیه تجلیل از برگزیدگان هفتمین جشنواره استانی نماز و رسانه با بیان این که تفاوت سلیقه ها و گرایش های سیاسی نباید موجب اختلاف داخلی شده و همه باید از انقلاب دفاع کنیم، تصریح کرد: گرایش سیاسی بین همه گروه‌ها وجود دارد منتهی رسانه ها باید این نقدها را فارغ از مسائل جناحی و سیاسی انجام دهند.

امام جمعه ایلام یکی از دلایل مهم پیشرفت هر جامعه را فعال بودن رسانه ها عنوان کرد و افزود: نقد سازنده باید وجود داشته ب و در قالب آن هم نقاط قوت و هم نقاط ضعف مطرح شود. ایشان افزود: باید نقد کردن عملکرد ها از سوی رسانه ها باید وجود داشته باشد، زمانی که فرد زیر سوال می‌رود و مورد توهین قرار می‌گیرد این نقد درست نبوده و تحقیر و تضعیف دیگران به‌هیچ وجه صحیح نیست.

 

حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار یادآور شد: گسترش فرهنگ نماز در جامعه، محیط‌های کاری و خانواده باید بیشتر در دستور کار رسانه ها قرار گیرد. ایشان نقش نماز در بازدارندگی از آسیب‌های اجتماعی را بسیار موثر برشمرد و گفت: نماز باید جزئی از زندگی ما قرار گیرد.

 

حجت الاسلام کریمی ادامه داد: در هر جایی که مسجد آن فعال بوده کمترین آسیب اجتماعی را داشته و مردم و رسانه‌ها باید برای تشویق مردم به حضور در مساجد همکاری لازم داشته باشند.

در این مراسم، عمران خود آموز؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام نیز در سخنانی اظهار داشت: گسترش فرهنگ نماز مورد اهتمام همه مسئولان است و این مهم در نشست های شورای فرهنگ عمومی و کانون های مساجد در دستور کار قرار دارد.

 

مدیرکل ارشاد استان ضمن تشکر از رسانه هایی که در زمینه اطلاع رسانی و تشویق و ترغیب مردم به نماز نقش داشته اند، از آنان خواست همچنان در این مسیر قلم زنی کنند.

در ادامه، حجت‌الاسلام علی چراغی پور؛ مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان نیز در سخنانی گفت: جشنواره استانی نماز و رسانه برای هفتمین دوره متوالی برگزار می شود که در مجموع ۱۸۳ اثر با موضوع نماز در بخش‌های مختلف به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

 

این مسئول افزود: با توجه به اهمیت موضوع نماز، شرکت کنندگان این جشنواره به تعداد ۳۰ نفر در زمره ی تقدیر قرار گرفتند.

 

در این آیین از خبرنگاران و نویسندگان گروه خبری ندای زاگرس آقایان اسلام انصاری فر از پایگاه خبری پویاخبر و رضا دهبالایی از پایگاه خبری مانا سپهر و خانمها سودابه خانی از پایگاه خبری نگاه اقتصاد و فرشته قاسمیان از پایگاه خبری پویاخبر با اهدای لوح و جایزه، تقدیر به عمل آمد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.