تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۰

آیین تجلیل از مدیران، مربیان و بازیکنان تیم پالایش گاز ایلام برگزار شد

آیین تجلیل از مدیران، مربیان و بازیکنان تیم پالایش گاز ایلام برگزار شد
نگاه اقتصاد

در این آیین که به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان استان و به همت معاونت توسعه ورزش بانوان برگزار شد، از مدیران پالایشگاه ایلام مربیان و بازیکنان با حضور علی شایی مدیرکل ورزش و جوانان استان، نیک سرشت معاون ورزش بانوان، روسای هیأت‌های ورزشی فوتبال و همگانی و مسولین اداران ورزش شهرستانهای ایلام و چوار در هتل زاگرس تجلیل به عمل آمد.

علی شایی مدیرکل ورزش و جوانان استان در این آیین ضمن ابراز رضایت از عملکرد بازیکنان و مربیان از همدلی و همکاری تیم کاری ایجاد شده جهت حمایت از دختران فوتبالیست پالایش گاز تقدیر کرد.

وی همچنین با اشاره به زحمات و جسارت مدیرعامل پالایشگاه ایلام در حمایت از تیم علی رغم مسائل و مشکلاتی که با آن مواجه بودند از آقای دکتر نوریان مدیرعامل این شرکت تقدیر و تشکر کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: افق های آینده ورزش بانوان در استان را بسیار روشن می بینم و امیدوار هستیم بانوان از ظرفیت های بوجود آمده نهایت استفاده را برده و حضور و موفقیت خود در لیگ ها و سکوهای قهرمانی تثبیت نمایند.

در ادامه نیک سرشت معاون توسعه ورزش بانوان نیز در این مراسم ضمن اشاره به هم افزایی کم نظیر دو دستگاه ورزش و پالایشگاه در لیگ گذشته نتیجه این همواری را مطلوب عنوان کرد و گفت: این تیم کاری بوجود آمده توانستند آسایش خاطر برای بازیکنان و کادر و هم یک فتح باب جدید برای همکاری چند بخشی و چند دستگاهی در استان جهت اعتلای ورزش بانوان را بوجود بیاورند.

معاون ورزش بانوان ایلام تاکید کرد سه عنوان علم به ماهیت ورزش فوتبال، علم به اجرا و برگزاری مسابقات و علم به ایجاد روابط موثر برای مرتفع سازی مسائل مربوط به تیم همواره راهنمای ما در این مسیر برای رسیدن به نتایج مطلوب بود که همواره از توصیه های مهم مدیرکل ورزش و جوانان استان بود.

نیک سرشت در پایان ضمن تشکر از مربیان و بازیکنان گفت امیدوارم که حامی دیگری مشابه پالایشگاه در استان برای دختران فوتبالی قدعلم کرده و دور از انتظار نیست با این شرایط انشالله شاهد دربی لیگ برتر بانوان کشور در شهر ایلام باشیم.

در این آیین ضمن تقدیر از بازیکنان و مربیان تیم از نوریان مدیرعامل پالایشگاه ایلام و اعضای هیئت مدیره باشگاه پالایش گاز آقایان کرمی، کرمیان و توکلی تجلیل بعمل آمد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.