تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۳

مدیرعامل پالایشگاه گاز:

تولید گاز مایع در پالایشگاه ایلام ۲.۵ برابر شد

تولید گاز مایع در پالایشگاه ایلام ۲.۵ برابر شد
ایلام - مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام از افزایش چشمگیر محصولات این پالایشگاه در سال جهش تولید خبر داد و گفت: طی ۱۱ ماهه سال ۹۹ گاز مایع خام در این شرکت بیش از ۲.۵ برابر افزایش یافته است.

به گزارش روابط عمومی شرکت پالایش گاز ایلام، روح اله نوریان روز پنج شنبه در بازدید از پالایشگاه ایلام با حضور سارا فلاحی نماینده ایلام در مجلس، اظهار داشت: همچنین سال ۹۹ نسبت به مدت مشابه پارسال تولید گوگرد هفت درصد و گاز اتان با درصد بالایی افزایش داشته است که انتظار می رود این روند مثبت همچنان ادامه داشته باشد.

وی یادآور شد: این واحد صنعتی همزمان با اهداف اصلی خود نگاه ویژه‌ای به مسوولیت های اجتماعی از جمله مالکیت تیم فوتبال بانوان دارد که متاسفانه بروز برخی مشکلات در این خصوص باعث ایجاد چالش هایی در حمایت از این تیم شده که انتظار می رود این مشکلات با کمک نمایندگان و سایر مسوولین برطرف شود.

نوریان با اشاره به اینکه پالایشگاه گاز ایلام از ابتدا مالکیت تیم فوتبال بانوان را بر عهده داشته، افزود: در حال حاضر این تیم با بازیکنانی بومی در لیگ برتر قرار دارد.

وی اضافه کرد: این تیم در سنوات قبل جایگاه خوبی در جدول داشته و موجب نشاط و امید برای این قشر از جامعه شده است.

نماینده حوزه شمالی ایلام در مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید با اشاره به اینکه رایزنی لازم با وزارت نفت و شرکت ملی گاز ایران برای تسریع در ایجاد فاز دوم پالایشگاه انجام شده است، گفت: در آینده نزدیک رایزنی های دیگر برای این مهم صورت خواهد گرفت.

سارا فلاحی تاکید کرد: انتظار می رود مسوولان ذیربط نیز به منظور اشتغالزایی بیشتر و کمک به صنعت استان گام های اساسی بردارند و فاز دوم این پالایشگاه هر چه زودتر گسترش پیدا کند.

وی همچنین به حمایت پالایشگاه گاز ایلام از تیم فوتبال بانوان اشاره کرد و افزود: با سازمان های نظارتی رایزنی های خوبی انجام شده که در آینده امیدواریم که موانع حمایت از این تیم برطرف شود تا همچنان این واحد صنعتی بتواند به ورزش بانوان کمک کند.

وی تصریح کرد: این تیم تنها تیم فوتبال بانوان استان است و بعضی از موانع در جهت انحلال این تیم ایجاد شده که تلاش خواهیم کرد این بانوان کماکان به فعالیت های خود ادامه دهند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.