تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۹:۰۵

رحیمی شهردار موسیان شد

رحیمی شهردار موسیان شد
نگاه اقتصاد - استاندار ایلام در اولین انتصاب مسئولیت جدید، مهندس محمدحسن رحیمی را به سمت شهردار موسیان منصوب کرد.

انتصاب بجا و شایسته ی مهندس محمد حسن رحیمی به عنوان شهردار موسیان و به عنوان اولین حکم انتصابی صادر شده توسط استاندار جدید ایلام در واپسین روزهای سال ۹۹ ، که نشان از درایت، لیاقت و توانمندیشان دارد را صمیمانه تبریک و تهینت عرض نموده و یقین داریم تعهد و کارآمدی های برجسته ایشان نوید بخش دستیابی هر چه بیشتر به قله های رفیع پیشرفت و توسعه خواهد بود.

رحیمی با کارنامه درخشانی که از خدمات اجرایی در رزومه خود دارد، دارای مدرک کارشناسی عمران و کارشناس ارشد سازه های آبی و عضوسازمان نظام مهندسی و دارای پایه دو نظارت ومحاسبات از سازمان نظام مهندسی است. او سابقه فعالیت در پروژه های بزرگ عمرانی همچون پروژه خط انتقال آب شهرستان شوشتر باجهاد نصرکرمان به عنوان مسئول دفتر فنی و در شرکت جهان کوثر در سدگاوی مهران به عنوان کارشناس پیمان رسیدگی وهمچنین مُسول دفترفنی سدگاوی را هم در کارنامه فعالیت خود دارد.

رحیمی در سدگلال بعنوان مسول فنی و مسول پیمان رسیدگی و همچنین جانشین سرپرست کارگاه در پروژه خط انتقال گازکوهدشت به چهارمله فعالیت داشته که از خرداد ۹۸ هم به سرپرستی شهرداری انتخاب گردید.

با انتصاب ایشان به عنوان شهردار موسیان که با استقبال مردمی مواجه شده است، امیدواریم منشا خیر و برکت در این شهر زیبا باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.