تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸

حوادث رانندگی ، زائیده تخلفات رانندگی است

حوادث رانندگی ، زائیده تخلفات رانندگی است
نگاه اقتصاد - رييس پليس راهنمايي و رانندگي استان گفت:تصادف به‌عنوان رخدادي نادر ،غيرقابل پيش‌بيني و خارج از کنترل انسان و راننده است.

 

سرهنگ “ابوالفضل کهزادی “درگفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهارداشت : اگر یک نفر به ‌طور ایمن رانندگی کند نه تنها خودش از جنبه فردی سود می‌برد بلکه آحاد جامعه از آن بهره‌مند می‌شوند.

 

وی با اشاره به سوانح رانندگی در معابر درون شهری در چند روز اخیر شروع طرح نوروزی ، افزود: اگر افزایش سرعت را در کم خطر‌ترین قسمت‌های سفر متمرکز کنیم می‌توانیم با کمترین میزان افزایش خطر، سرعت متوسط سفر را بالاتر ببریم.

 

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان با اشاره به اینکه سرعت بالاتر موجب افزایش خطر تصادف می‌شود و اگر تصادفی رخ دهد، شدت جراحات به‌طور شدید با میزان سرعت افزایش می‌یابد،خاطر نشان کرد: رانندگی ایمن و قانون مندانه ، موجب ترویج رفتار مشابه در دیگران می‌شود.

 

سرهنگ کهزادی در پایان گفت: راننده‌ای که خطر را برای خودش کاهش می‌دهد سهم بزرگ و مهمی در کاهش حوداث رانندگی در سطح استان داراست و به‌یاد داشته باشید که رانندگی ایمن توسط شما برای دیگران نیز به اندازه خودتان سودمند است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.