تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۸:۱۸

مربی تیم ملی تپانچه: 

مدال فروغی افتخاری برای ورزش کشور است

مدال فروغی افتخاری برای ورزش کشور است
تهران- مربی تیم ملی تپانچه ایران گفت: خدا را شکر فروغی عملکرد خوبی ارائه کرد و توانست قهرمانان المپیک و جهان را در هند مقهور کرده و مدال طلای جام جهانی هند را برای کشورمان صید کند.

محسن نصر اصفهانی روز سه شنبه در گفت و گو با ما افزود: مسابقات از سطح بسیار خوبی برخوردار بود زیرا با توجه به اینکه تا المپیک توکیو مسابقه‌ای جز جام جهانی هند و جمهوری آذربایجان برگزار نمی‌شود برترین تیراندازان قهرمان و صاحب نام جهان در این رقابت ها شرکت کردند.

وی افزود: اگر چه تعداد شرکت کنندگان نسبت به مسابقات مشابه در سال های پیش زیاد نبود اما بهترین‌ها در هند بودند زیرا پس از یکسال تعطیلی مسابقات به دلیل کرونا، فرصتی فراهم شده است تا تیراندازان برای محک خود در آن حضور یابند و خوشبختانه تمامی پروتکل‌‎های بهداشتی با دقت و سخت گیری به منظور سلامت ورزشکاران رعایت می شود.

مربی تیم ملی تپانچه ایران خاطر نشان کرد: در این مسابقات سهراب صادقی دارنده مدال المپیک و جهان با سایر هم تیمی‌هایش از هند حضور داشتند اما فروغی با این که تجربه چندانی در میادین بین‌المللی نداشت، توانست مدال طلا را با اختلاف سه دهم از چنین روش هایی با عناوین جهانی از آن خود کند.

نصر اصفهانی تصریح کرد: امیدوارم در مسیر اعزام به بازی‌های المپیک فروغی به آمادگی ۱۰۰ درصدی و ایده‌آل برسد و با شرایط بسیار خوب در المپیک شرکت کرده و برای کشورمان افتخارآفرینی کند.

وی تاکید کرد: البته برخی کشورهای صاحب نام همچون چین، ژاپن و کره شمالی تیراندازان خود را دلیل حساسیت و احتیاط در زمینه سلامت ورزشکاران و شان به این رقابت‌ها اعزام نکردند.

تیم تپانچه ایران متشکل از گلنوش سبقت اللهی و جواد فروغی در این رقابت ها شرکت کردند که فروغی در بخش انفرادی تپلنچه بادی موفق به کسب مدال طلا شد و این تیم در رقابت های میکس مدال نقره را بدست اوردند.

مسابقات تیراندازی جام جهانی با حضور ۳۰۰ ورزشکار از ۵۳ کشور جهان به میزبانی کشور هندوستان از ۲۹ اسفند ۹۹ آغاز و تا ۶ فروردین ۱۴۰۰ برگزار می شود./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.