تاریخ انتشار : جمعه ۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۵

نماینده ایلام: 

اهتمام مسوولان در محرومیت زدایی هلیلان قابل تقدیر است

اهتمام مسوولان در محرومیت زدایی هلیلان قابل تقدیر است
ایلام - نماینده حوزه شمالی مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از اهتمام و کار جهادی مسوولان در محرومیت زدایی هلیلان، گفت: دولت و نهادهای انقلابی نظیر بنیاد مستضعفان و سایر دستگاه های اجرایی عزم خود را برای توسعه این شهرستان تازه تاسیس بکار گرفته اند.

 

سارا فلاحی روز جمعه در جریان بازدید از زیرساخت های روستاهای دهستان زردلان هلیلان در دیدار با مردم این مناطق اظهار داشت: شهرستان هلیلان به ویژه منطقه زردلان در حال حاضر نیازمند توجه ویژه دولت در همه بخش هاست کما اینکه که این شهرستان پس از ارتقا تا به امروز در بسیاری ها از جهات دارای پیشرفت های بوده و بسیاری از مشکلات مردم این منطقه تاکنون رفع شده است.

وی یادآور شد: همه مطالبات مردم باید توسط مسوولان به نمایندگان مردم در مجلس انتقال داده شود که امید داریم در اسرع وقت این خواسته ها و نیازها به نتیجه مطلوب منجر شود.

نماینده حوزه شمالی ایلام در مجلس افزود: همه مطالبات و خواسته های مردم شهرستان هلیلان در سفر امروز در مرکز بررسی می شود و اقدامات لازم برای رفع مشکلات مردم این منطقه در دستور کار قرار می گیرد.

فلاحی تاکید کرد: کار جهادی مسوولان استانی و شهرستانی در هلیلان به ویژه منطقه زردلان ملموس و محسوس است، اما برای رهایی کامل این منطقه از محرومیت نیازمند تداوم این روند توسط مسوولان هستیم.

وی در ادامه با تاکید بر استفاده از نیروی بومی این شهرستان در نیز گفت: بر اساس قانون کار باید جوانان این منطقه که مستحق هستند در صنایع و کارخانجات منطقه خود به کار گمارده شوند.

نماینده ایلام در مجلس گفت: هدف نمایندگان مجلس بر اساس ماهیت کار آنان خدمت به مردم است و در حد توان باید برای این مهم اهتمام داشته باشند.

فلاحی در بخشی دیگری از سخنان خود به شعار سال ۱۴۰۰ اشاره کرد و گفت: همه ما باید برای تحقق شعار سال که توسط مقام معظم رهبری نامگذاری شده اهتمام داشته باشیم و در این راستا حرکت کنیم.

وی یکی از موانع تولید در سال ۱۴۰۰ را عدم کارایی برخی مسوولان ذکر کرد و گفت: دغدغه مدیران در این مقطع حساس باید رفع مشکلات مردم و گام برداشتن در راستای جهش تولید باشد و موانع تولید را بردارند.

هلیلان دی ماه سال ۹۸ با تصویب هیات دولت از چرداول منفک و به شهرستان ارتقا یافت.

این شهرستان ۳،۵ درصد مساحت و ۲،۵ درصد جمعیت استان ایلام معادل ۲۰ هزار نفر را به خود اختصاص داده است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.