تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۸:۰۷

۱۵۲ هزار برگ جریمه برای رانندگان متخلف در ایلام صادر شد

۱۵۲ هزار برگ جریمه برای رانندگان متخلف در ایلام صادر شد
ایلام - رییس پلیس راه ایلام گفت: ۱۵۲ هزار و ۶۹۷ برگ جریمه برای رانندگان متخلف در این استان از ابتدای سال ۹۹ تا پایان آذرماه در جاده های برون شهری این استان صادر شده است.

سرهنگ رضا همتی زاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: این تعداد در دوره مشابه سال ماقبل ۱۴۷ هزار و ۱۲۱ مورد بوده است.

وی افزود: هفت پاسگاه پلیس راه در سطح استان ایلام وجود دارد که شامل پاسگاه ایلام – اسلام آباد ، ایلام – کرمانشاه ، پلیس راه استان ، ایلام – مهران ، دره شهر – پلدختر ، آبدانان – دشت عباس و دهلران – اندیمشک است.

وی افزود: بیشترین تخلف های ثبت شده از سوی رانندگان خاطی در پاسگاه های ایلام – اسلام آباد با ۳۵ هزار و ۷۲۰ مورد و پاسگاه ایلام – کرمانشاه با ۳۴ هزار و ۲۰ مورد بوده است.

رییس پلیس راه ایلام یادآور شد: همچنین طی مدت یادشده کمترین تخلف نیز در پاسگاه آبدانان – دشت عباس با ۱۰ هزار و ۱۱۷ مورد و دره شهر پلدختر با ۱۷ هزار و ۷۲۸ مورد به ثبت رسیده است.

سرهنگ همتی زاده سرعت غیرمجاز ، نبستن کمربند ایمنی ، سبقت غیرمجاز ، نقص فنی و تجاوز به چپ را از مهم ترین تخلفات کنترل شده در این مدت عنوان کرد.

وی با اشاره به وجود ۶۵ نقطه حادثه خیز در مسیرهای مواصلاتی استان بر لزوم حذف این نقاط برای کاهش حوادث جاده ای و بالاترین ایمنی مسیرها تاکید کرد.

به گزارش ایرنا، استان ۲۰ هزار کیلومتر مربعی ایلام در غرب کشور و همسایگی عراق دارای ۱۱۱ کیلومتر بزرگراه، ۶۷۰ کیلومتر راه اصلی، ۸۹۱ کیلومتر راه فرعی و یک هزار و ۶۴۸ کیلومتر راه روستایی است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.