تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۰

استاندار ایلام از شهرستان های چرداول و سیروان بازدید کرد

استاندار ایلام از شهرستان های چرداول و سیروان بازدید کرد
ایلام - استاندار ایلام عصر دوشنبه به منظور بررسی آخرین وضعیت کرونا بصورت سرزده به شهرستان های چرداول و سیروان سفر کرد و از مبادی ورودی، سطح شهر، بیمارستان امام علی(ع) شهر سرابله و مراکز درمانی بازدید و با پرستاران و کارکنان بیمارستان، آرامستان ها و تفرجگاه های ۲ شهرستان دیدار کرد.

محمد نوذری پس از بررسی اوضاع ضمن قدردانی از زحمات همه عوامل درگیر در کار، دستورات لازم در خصوص اجرای قوی تر دستورالعمل ها و رعایت پروتکل های بهداشتی را صادر کرد.

وی در حاشیه این بازدیدها گفت: از همکاری خوب مردم و تحمل سختی ها به جهت رعایت دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی قدردانی می شود اما لازم است این همراهی‌ها بیشتر شود.

نوذری افزود: کرونا با همراهی و همکاری مردم ‌و مسوولان توام با هم مهار می شود و بر سر سلامت مردم با کسی تعارف نداریم.

وی تاکید کرد: همانطور که در ستاد کرونا مصوب شده است برپایی چادر به جهت جلوگیری از شیوع کرونا در دامن طبیعت و جنگل ممنوع است و باید این مصوبه به طور کامل در تمامی استان اجرایی شود.

وی افزود: بر اساس بازدید بعمل آمده هنوز تعدادی چادر در مناطق تفریحی استان و شهرستان چرداول و سیروان برپاست که لازم است در جهت جمع آوری آنها اقدام عاجل صورت گیرد.

استاندار ایلام در ادامه بر تشکیل فوری همیاران سلامت توسط فرمانداران و حمایت دیگر دستگاه های درگیر در ستاد کرونا تاکید کرد و گفت: کارگروه همیاران سلامت با مدیریت دهیاران و کمک مراکز بهداشتی و پایگاه های مقاومت در روستاها و با پشتیبانی بخشداری و فرمانداری ها و مجموعه دستگاه های امدادی و خدمات رسان شهرستان‌ها تشکیل می شود و مهمترین وظیفه آنها مهار و مدیریت بهتر کرونا در روستاهاست.

شهرستان چرداول به مرکزیت شهر سرابله در ۳۰ کیلومتری و شهرستان سیروان نیز به مرکزیت لومار در ۷۰ کیلومتری ایلام قرار دارد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.