تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۷

معاون استاندار ایلام:

مدیران عملکردهای مقابله به کرونا را روزانه ارائه دهند

مدیران عملکردهای مقابله به کرونا را روزانه ارائه دهند
ایلام - سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی استاندار ایلام از برگزاری روزانه قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا استان خبر داد و گفت: مدیران باید اقدامات و عملکردهای خود را در مقابله با کرونا بعنوان مهم ترین اولویت بصورت روزانه ارائه دهند.

به گزارش ایرنا، معروف بسطامی روز سه شنبه در نشست قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا استان اظهار داشت: مدیران علاوه بر اعمال محدودیت ها و ممنوعیت ابلاغ شده با توجه به وضعیت کرونا استان باید اطلاع رسانی و تبلیغات محیطی و نصب علائم هشدار دهنده در خصوص خطرات کرونا را در دستور کار قرار دهند.

وی یادآور شد: براساس شیوه نامه بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و طبق مصوبات ستاد کرونا، نباید همزمان چندین فرد فوت شده بصورت همزمان در یک آرامستان برای جلوگیری از تجمع مردم تدفین شود و در راستا مدیران باید بصورت جدی وارد عمل شوند.

بسطامی با اشاره به حضور و تجمع آخر هفته مردم در ۲ آرامستان شهر ایلام و دهلران تاکید کرد: فرمانداران این شهرستان ها بصورت روزانه و بویژه آخر هفته این مکان ها را رصد و از حضور و اجتماع مردم در این اماکن ممانعت کنند.

رییس قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا استان افزود: بر اساس مصوبات ستاد کرونا ملی و استانی ورود خودروهای غیر بومی به کلیه شهرستان ها و خروج خودروهای بومی از شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع است و باید دستگاه ها اجرایی بر اجرا و اعمال این مهم اهتمام جدی باشند.

بسطامی با اشاره به افزایش میزان بسترهای کرونا، گفت: نقاهتگاه های استان ایلام در صورت افزایش تعداد مبتلایان و بستری و کمبود تخت بیمارستانی باید آماده سازی شود.

وی در ادامه از دستگاه قضائی استان خواست: برخورد جدی و بدون اغماض خود را با کسانیکه نقض کننده مصوبات ستاد کرونا استان هستند، اعمال کند.

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استاندار ایلام اضافه کرد: برای مقابله با کرونا هر مدیری در این استان دارای شرح وظایفی است و باید در ۲ هفته ای که ممنوعیت و محدودیت ها و دورکاری کارکنان ابلاغ شده در این راستا با دقت عمل کند.

وی گفت: مدیرکل میراث فرهنگی فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی باید بر کلیه مکان های تفریحی و گردشگری تحت نظارت خود در استان براساس رنگ بندی و ممنوعیت ابلاغ شده اقدام کند.

بسطامی با انتقاد از میزان نصب اپلیکیشن ماسک در ادارات استان گفت: نصب اپلیکیشن ماسک بعنوان یکی از مهم ترین مصوبات ستاد کرونا استان باید در سریع ترین زمان در کلیه ادارات فعال شود./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.