تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۸:۵۷

۴۱ میلیارد ریال تسهیلات کرونا به واحدهای گردشگری ایلام پرداخت شد

۴۱ میلیارد ریال تسهیلات کرونا به واحدهای گردشگری ایلام پرداخت شد
ایلام - مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام گفت: ۴۱ میلیارد ریال تسهیلات کرونا به واحدهای گردشگری فعال استان توسط بانک‌های عامل برای جبران خسارت ناشی از کرونا پرداخت شد.

به‌گزارش روابط‌عمومی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام، عبدالمالک شنبه‌زاده شامگاه سه شنبه اظهار داشت: برای پرداخت این تسهیلات در حوزه گردشگری ۲۲۱ فقره پرونده تشکیل شده که از ۱۱۴ واحد با اشتغال ۱۲۵ نفر حمایت شده و پرونده ۷۹ واحد نیز در دست بررسی و تکمیل مدارک است.

وی افزود: تاکنون واحدهای گردشگری استان شامل دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، اقامتگاه های بوم‌گردی، هتل‌ها و مجتمع‌های خدماتی رفاهی و بین راهی موفق به دریافت تسهیلات کرونا شده‌اند.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام با بیان این‌که پروژه‌های گردشگری استان به حمایت همه‌جانبه از سوی دیگر دستگاه‌ها نیاز دارند، گفت: از بانک‌های استان درخواست شده تا شرایط آسان پرداخت تسهیلات به طرح‌های گردشگری را فراهم کنند و از این طرح‌ها حمایت بیشتری شود.

۴۰ اقامتگاه بومگردی با اشتغال‌زایی ۱۷۴ نفر در استان فعال هستند که این مراکز دچار خسارت‌های فراوانی ناشی از شیوع کرونا شده و افراد شاغل در آن‌ها بیکار شدند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.