تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۷

استاندار ایلام: 

ناچار به اعمال محدودیت های کرونایی هستیم

ناچار به اعمال محدودیت های کرونایی هستیم
ایلام - استاندار ایلام گفت: سختی های مردم را درک می کنیم اما در جهت حفظ سلامت و جان آنها ناچار به اعمال محدودیت های کرونایی هستیم و در این مسیر لازم است مردم بیشتر همکاری کنند.

محمد نوذری شامگاه جمعه در بازدید از مبادی ورودی و بازار ایلام افزود: باید طی ۲ هفته پیش رو از این بحران کرونایی خطرناک خارج شویم و برای این مهم نیازمند نظارت و اجرای دقیق و کامل مصوبات و دستورالعمل های ستاد کرونا توسط مسوولان و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی توسط مردم هستیم.

وی خواستار همکاری بیشتر مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی شد و تاکید کرد: تمام تلاش ما برای سلامتی مردم است و می طلبد مردم با حضور نیافتن در اجتماعات و پرهیز از شب نشینی و دورهمی های خانوادگی به سلامت خود کمک کنند.

استاندار ایلام با بیان اینکه سلامت مردم خط قرمز است، اظهار داشت: کوتاهی در اجرای مصوبات ستاد کرونا پیگرد قانونی دارد و تنها به چند تذکر و توبیخ خلاصه نمی‌شود.

استاندار ایلام روز جمعه از مبادی ورودی و بازار شهر ایلام بازید کرد و از نزدیک در جریان نحوه اجرای مصوبات و دستورالعمل های ستاد کرونا توسط مسوولان و چگونگی رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم قرار گرفت.

هم اکنون ۹ شهرستان ایلام، دهلران، چوار، آبدانان، ایوان، دره شهر، چرداول، مهران و بدره در وضعیت قرمز و سیروان، ملکشاهی و هلیلان در وضعیت نارنجی قرار دارند.

تعداد مبتلایان در شهرستان های ایلام ۱۳ هزار و ۴۸۶ نفر، ایوان سه هزار و ۵۰ نفر، آبدانان ۲ هزار و ۹۰۲ نفر، دهلران ۲ هزار و ۴۶ نفر، دره شهر هزار و ۹۳۶ نفر، بدره هزار و ۳۶۴ نفر، چرداول هزار و ۸۸۸ نفر، مهران هزار و ۳۳۷، سیروان ۶۷۸، هلیلان ۵۶۲ و چوار ۳۸۴ نفر است.

مجموع بهبودیافتگان کرونا در استان را ۲۶ هزار و ۹۴۱ نفر است و تعداد فوتی ها تا این امروز در ایلام ۶۸۰ نفر است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.