تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵

توقیف ۳۰ دستگاه خودروی پلاک مخدوش درایلام

توقیف ۳۰ دستگاه خودروی پلاک مخدوش درایلام
نگاه اقتصاد - رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از توقیف 30 دستگاه خودرو در اجرای طرح برخورد با خوردوهای پلاک مخدوش در ایلام خبر داد.

 

سرهنگ “ابوالفضل کهزادی” در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: با اجرای محدودیت های ترافیکی در ایام انتشار ویروس کرونا شاهد افزایش چشمگیر خودروهای هستیم که برای فرار از اعمال قانون اقدام به جعل و مخدوش کردن پلاک وسیله نقلیه می کنند.

 

وی افزود : برابر ماده ۷۲۰ قانون مجازات اسلامی هرکس در ارقام و مشخصات پلاک وسیله نقلیه موتوری زمینی، آبی یا کشاورزی تغییری ایجاد کند یا پلاک وسیله نقلیه دیگری را به آن الصاق نماید به حبس از ۶ ماه تا یک سال محکوم خواهد شد.

 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان در ادامه از تشکیل بانک اطلاعاتی خودروهای پلاک مخدوش در پلیس راهور استان خبرداد و گفت : اطلاعات این خودروهای توقیفی در پلیس راهور وجود دارد و درصورتیکه دوباره دست به چنین اقدامی بزنند با استفاده از این اطلاعات مجازات بیشتری در انتظارشان خواهد بود.

 

وی در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده خودروهای پلاک مخدوش در معابر عمومی موضوع را از طریق شماره های  ۱۱۰یا ۱۲۰به پلیس  اطلاع رسانی کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.