تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۸:۴۷

شکوری: 

ایران و هند دو کشور دوست و برادر هستند

ایران و هند دو کشور دوست و برادر هستند
تهران- سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: ایران و هند همواره رابطه خوبی با یکدیگر داشته‌اند و نزدیکی فرهنگ دو کشور موجب شده در طول تاریخ ارتباط‌شان در سطح بالایی باشد. بدون شک ایران و هند دوست و برادر خواهند ماند.

«ابراهیم شکوری» امروز (جمعه) در گفت‌وگویی با اشاره به اتفاق‌های پیش آمده در رابطه با پست اینستاگرام باشگاه پرسپولیس که حاشیه‌های زیادی ایجاد کرده است، اظهار داشت: پس از اینکه هواپیمای پرسپولیس به شهر «گوا» رسید متوجه پست عجیب ارگان رسمی باشگاه پرسپولیس شدیم و از همان لحظه اقدام‌های اولیه را انجام دادیم تا مشکلات بیشتری برای باشگاه به وجود نیاید.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: باشگاه پرسپولیس با انتشار پست ویژه‌ای در صفحه خود از مردم هند عذرخواهی کرد و و خواستار برخورد شدیدی از سوی شرکت کارگزار با عوامل این اتفاق شدیم. از طرفی، شب گذشته نیز، نامه‌ای رسمی برای فدراسیون هند نوشتیم تا ضمن توضیح مسائلی که منجر به انتشار آن پست از طریق صفحه اینستاگرام باشگاه شده، مراتب عذرخواهی خود را به گوش مسوولان فدراسیون این کشور برسانیم.

وی تاکید کرد: هیچ قصد و انگیزه‌ای برای ناراحت کردن مردم عزیز هند نداشتیم و شاید نسبت به میزبانی انتقاداتی داشته باشیم اما اشتباه پیش آمده یک اشتباه در امر هماهنگی و همچنین کج‌سلیقگی ادمین صفحه اینستاگرام باشگاه پرسپولیس است.

شکوری در پایان گفت: ارگان‌های خبری باشگاه طبق یک قرارداد منعقد شده در گذشته، در اختیار کارگزار باشگاه است اما امیدواریم دیگر شاهد رقم خوردن چنین مسائل فرهنگی نباشیم./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.