تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۹

گل‌محمدی:

مسوولان پرسپولیس هر چه زودتر مشکلات را حل کنند

مسوولان پرسپولیس هر چه زودتر مشکلات را حل کنند
تهران- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از مسئولان باشگاه تقاضا دارم تا هر چه زودتر مشکلات بازیکنان را حل کنند.

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر گوا هند در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: نتایجی که تا الان گرفتیم حاصل تلاش یک مجموعه به ویژه بازیکنان است که با اعتماد به نفس خوب و تلاش زیاد توانستند تا الان ۹ امتیاز را جمع کنند.

وی ادامه داد: شاید خیلی ها فکر کنند که ما در گروه آسانی بازی می‌کنیم که توانستیم این امتیازات را جمع آوری کنیم. واقعا اینگونه نیست. گروه ما یکی از سخت‌ترین گروه‌های مسابقات است.

وی افزود: برای مثال همین تیم گوا برخی فکر می‌کردند که تیم ضعیفی در گروه باشد اما همه کیفیت این تیم را دیدند. گوا با برنامه، منسجم و با دوندگی بالا بازی می‌کند. همه می‌بینند که در گروه سختی قرار داریم. الریان قطر، الوحده امارات هم بازیکنان خوب و مربیان حرفه‌ای دارند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: من قبلا هم گفتم که بازیکنان ما رویکرد خوبی نسبت به این مسابقات دارند و با تلاش مضاعف و تمرکز زیاد توانستند این نتایج خوب را بگیرند هرچند آنها با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند. آنها با مشکلات زیادی وارد مسابقات شدند. از مسئولان باشگاه هم تقاضا می‌کنم برای حل مشکلات هر چه زودتر اقدام کنند.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه پرسپولیس هر دو گلی که دریافت کرده روی ضربات ایستگاهی بوده، خاطرنشان کرد : باید بیشتر روی نظم دفاعی در ضربات ایستگاهی دقت کنیم. جایگیری دروازه‌بان هم مهم است. ما روی این دو نکته گل دریافت کردیم. شاید فرصت زیادی برای تمرین نداشته باشیم اما باید روی این ضربات تمرکزمان را حفظ کنیم. امیدوارم شرایط به نحوی نباشد که این مسائل به نقطه ضعف تیم ما تبدیل شود. این اتفاق پیش از این برای ما کم رخ داده بود اما باید با تمرین و تمرکز بیشتر این مشکل را بطرف کنیم.

گل محمدی در پاسخ به این پرسش که آیا پرسپولیس می تواند نتایج درخشان دور رفت را در دور برگشت مسابقات مرحله گروهی هم تکرار کند گفت: موفق شدن در دور رفت برای صعود و تمام کردن کار کافی نیست. باید در سه بازی آینده هم نتایج خوبی بگیریم. هدف ما این است که با حداکثر امتیاز از این گروه صعود کنیم. تمام مسابقات پیش روی ما مهم و حیاتی است و باید با انرژی و تمرکز بالا کار را پیش ببریم. فکر نکنیم کار تمام شده است. اگر اینگونه باشد به مشکلات بزرگی بر خواهیم خورد. باید انگیزه‌مان را تا روز آخر مسابقات حفظ کنیم تا با اقتدار صعود کنیم./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.