تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۹:۳۴

هفته آینده از پوستر جشنواره چهارم مطبوعات رونمایی می شود

هفته آینده از پوستر جشنواره چهارم مطبوعات رونمایی می شود
نگاه اقتصاد - اولین جلسه ارکان اجرایی چهارمین جشنواره فصلی مطبوعات استان ایلام‌ ویژه "زمستان ۹۹_بهار ۱۴۰۰" در محل سالن جلسات مجتمع ارشاد با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

 

سامی شهبازی؛ رییس خانه مطبوعات و رسانه های استان ایلام در جریان این نشست با اعلام رونمایی از پوستر جشنواره در هفته آینده با حضور مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان ایلام، جشنواره فصلی را یک فصل نوین و بستر فوق العاده برای دیده شدن آثار فاخر و شناخت صاحبان قلم برشمرد و گفت: شناخت نسل جدید و فعال در سطح رسانه های رسمی استان باعث ایجاد بارقه های امید دربین پیشکسوتان وصاحب نظران صنف رسانه شده است.

رئیس خانه مطبوعات استان در ادامه با بیان این که در جشنواره چهارم امیدواریم بازهم شاهد رقابت خاک خوردگان صحنه فاخر رسانه با جوانان جویای نام وصاحب سبک این عرصه باشیم، خاطرنشان کرد: جشنواره خانه مطبوعات ورسانه های استان به یک بلوغ کاری وحرفه ای رسیده و متناسب با تغییرات وتحولات روز به سمت نو شدن پیش خواهد رفت.

 

شهبازی ایده تشکیل کارگروهی برای ارسال کنندگان آثار به جشنواره را مهم ارزیابی کرد و افزود: این اقدام موجب ایجاد اطمینان مضاعف شرکت کنندگان از دریافت آثار و قرار گرفتن در مرحله داوری خواهد شد.

 

این‌ مسئول ضمن قدردانی از اعضاء هیئت مدیره خانه مطبوعات ومتولیان مرتبط در اداره فرهنگ وارشاد اسلامی استان برای تقویت بنیه های علمی جشنواره فصلی مطبوعات ورسانه های استان هم گفت :مجموعه این خرد جمعی ها چشم انداز قابل قبولی را پیش روی ما قرار داده که بدون شک شاهد تاثیرات جشنواره بر روند تولید محتواهای اثر گذار در سطح خبرگزاری ها،مطبوعات محلی ،نمایندگی روزنامه های سراسری وپایگاه های اینترنتی دارای مجوز خواهیم بود.

 

ایشان با اشاره به این که محتوایی هایی که در رسانه های استان ودر محدود اعلامی فصل ها درج نشده باشد قابلیت شرکت در جشنواره را ندارد، تصریح کرد: آثاری که دراین جشنواره داوری می شوند باید از تاریخ ۹۹/۱۰/۱تا۱۴۰۰/۳/۳۱در مطبوعات محلی، خبرگزاری های فعال استان، پایگاه های اینترنتی و مطبوعات سراسری که در استان نمایندگی دارند درج شده باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.