تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰

همکاری های کمیته امداد ایلام و سپاه استان اینبار در جذب حامی برای کودکان یتیم/ مبارزه با فقر نیازمند اقدام جهادی است

همکاری های کمیته امداد ایلام و سپاه استان اینبار در جذب حامی برای کودکان یتیم/ مبارزه با فقر نیازمند اقدام جهادی است
.

 

نگاه اقتصاد – در نشستی که با حضور فرمانده سپاه امیرالمومنین«ع» استان و مدیرکل کمیته امداد امام خمینی«ره» استان برگزار شد هماهنگی و رایزنی های لازم در خصوص عملیاتی شدن طرح ایران مهربان و جذب حامی برای کودکان یتیم و نیازمند ایلامی به عمل آمد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، مدیرکل کمیته امداد استان ایلام در این نشست گفت: کمیته امداد و سپاه از دستگاههایی هستند که بیشترین همکاری ها را در حوزه خدمت به محرومان و نیازمندان باهم دارند.

قنبر موسی نژاد افزود: بیشترین همکاری های بین کمیته امداد و سپاه قبلا در زمینه تأمین مسکن برای نیازمندان بوده و امسال در زمینه های دیگری از جمله اشتغال، تأمین جهیزیه ،طرح ایران همدل و جذب حامی برای کودکان یتیم و نیازمند این همکاری ها بیشتر خواهد شد.

وی به موضوع طرح ایران مهربان اشاره کرد و گفت: در این طرح با همکاری سپاه و جامعه بسیج استان و بر اساس برنامه هدف گذاری شده قرار است بیش از ۱۲ هزار حامی برای کودکان یتیم و نیازمند استان جذب شود.

سردار شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین استان ایلام نیز در این نشست گفت: کمیته امداد و سپاه در حوزه محرومیت زدایی همکاری های بسیار نزدیکی با هم دارند و تاکنون در راستای نیل به اهداف مشترک و در محورهای گوناگون باهم همکاری داشته اند.

وی مبارزه با فقر و کاستن از محرومیتهای این استان را نیازمند کار جهادی عنوان کرد و گفت: این موضوع البته همکاری های دستگاههای گوناگون را می طلبد.

سردار شاکرمی تصریح کرد: در زمینه طرح ایران مهربان و جذب حامی برای کودکان نیازمند، سپاه و بسیج با تمام قوا وارد عرصه شده اند و به حول و قوه ی الهی جذب ۱۲ هزار حامی برای کودکان نیازمند استان تا پایان ماه مبارک رمضان محقق خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.