تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۶

فرماندار چرداول:

قلم خبرنگاران باید در اختیار وجدان بیدار آنان باشد

قلم خبرنگاران باید در اختیار وجدان بیدار آنان باشد
ایلام - فرماندار چرداول گفت: قلم خبرنگاران باید در اختیار وجدان بیدار آنان باشد و خبرنگاران بعنوان افراد آگاه، مطلع و متعهد هیج وقت نباید در برابر واقعیات و انعکاس آنها سکوت کنند.

سعیدرضا کریمیان روز شنبه در نشست خبری با رسانه ها و مطبوعات اظهار داشت: حضور در بین اصحاب رسانه و خبرنگاران و شنیدن واقعیات جامعه و نیازمندی های آنان از زبان رسانه یک فرصت مناسب و سودمند برای همه مدیران جهت رفع مشکلات و تشخیص درست از نادرست و سره از ناسره و به تبع آن رفع موانع و نارسایی ها و ارایه خدمات مناسب و بهتر به مردم است.

وی افزود: خبرنگاران وارد عرصه خیلی مهمی شده و رسالت خطیر و مهمی را برعهده دارند، در این مسیر ناملایماتی نیز خواهند دید ولی این ناملایمات نباید مانعی برای انعکاس کاستی و مشکلات مردم باشد زیرا خبرنگاران بعنوان افراد آگاه و مطلع و متعهد در جامعه نمی توانند سکوت کنند و سکوت و دم فروبستن هیچ وقت زیبنده رسانه و خبرنگاران پویا نبوده است.

فرماندار چرداول تاکید کرد: خبرنگاران ضمن انعکاس مشکلات جامعه باید سطح توقعات و خواسته ها را با منابع اعتباری بسنجند و ببینند دولت نیز چه توانی در برآورده کردن نیازمندی ها دارد ، مدیران در هر زمانی باید در حیطه ماموریت سازمانی پاسخگوی رسانه بعنوان چشم و زبان مردم باشند و هیچ گونه قصوری در این زمینه پذیرفته نیست.

کریمیان رویداد بزرگ کشور را انتخابات ۲۸ خرداد برشمرد و گفت: برگزاری انتخابات سالم و شکوهمند با زمینه مشارکت بالای مردم و فراهم کردن بسترهای لازم برای این عرصه مهم در اولویت است و با تمهیدات فراهم شده توسط عوامل برگزاری انتخابات بطور قطع شاهد مشارکت بالای مردم در تعیین سرنوشت خود از سطح روستا، شهر و در سطح بالاتر انتخاب دومین نفر کشور یعنی رئیس جمهور خواهیم بود.

وی با ذکر این نکته که وحدت و همگرایی مناسبی بین عوامل برگزاری انتخابات یعنی هیات های: اجرایی، نظارت، بازرسی و نیروهای بسیج و امنیتی وجود دارد بر عدم جانبداری و بی طرفی تمام عوامل اجرایی و همچنین خبرنگاران و رسانه ها تاکید کرد.

فرماندار چرداول یادآور شد: رسانه و خبرنگاران نقش مهمی در ایجاد شور و هیجان و مشارکت مردم در انتخابات دارند و از آنان می خواهیم با نگارش مطالب امیدوارکننده نقش و اهمیت مشارکت در عرصه انتخابات، فضای جامعه را به سوی انتخابات و سوق دهند.

در ادامه خبرنگاران رسانه ها سوالات خود را ازفرماندار مطرح که کریمیان پاسخگوی تمام سوالات بود.

اختصاص اعتبار برای یادمان شهدای سرابله، تامین علوفه و دام برای دامداران، رعایت پروتکل های بهداشتی در موضوع کرونا، صرفه جویی مردم در مصرف آب و برق، هماهنگی مدیران کل استان با فرماندار برای تغییر مدیران شهرستانی، توجه و اهتمام بیشتر به دهستان آسمان آباد، خدمات رسانی بیشتر و بهتر شهرداری ها، پرداخت سهم نیم درصد کتابخانه های عمومی توسط شهرداری ها، نظارت و پیگیری پروژه های در دست ساخت، مواظبت، صیانت و هوشیاری مردم از مزارع در خصوص هرگونه آتش سوزی احتمالی از مهمترین موضوعاتی بود که فرماندار چرداول در سوال خبرنگاران بر آن ها تاکید کرد.

شهرستان چرداول به مرکزیت شهر سرابله در ۳۰ کیلومتری ایلام قرار دارد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.