تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰

دوربین های هوشمند از ۲۱ اردیبهشت در جاده های ایلام فعال می شوند

دوربین های هوشمند از ۲۱ اردیبهشت در جاده های ایلام فعال می شوند
.

 

ایلام – رییس پلیس راه استان ایلام از ثبت تخلف تردد غیر ضرور خودروها در جاده برون شهری استان توسط دوربین های هوشمند ثبت تخلف خبر داد و گفت: دوربین های هوشمند از ۲۱ اردیبهشت در جاده های ایلام فعال می شوند

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رضا همتی زاده اظهار داشت: دوربین های هوشمند کنترل تخلفات رانندگی برای ترددهای غیر ضروری از روز سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه در جاده های استان فعال شده و خودروهای که تردد غیرمجاز در محورهای برون شهری داشته باشند به صورت اتوماتیک وار جریمه می شوند.

وی افزود: با توجه به افزایش مبتلاییان به ویروس کرونا در استان ، این پلیس در راستای صیانت و سلامت شهروندان از کلیه ابزارهای در اختیار در جهت قطع زنجیره ای این ویروس استفاده می کند.

همتی زاده یادآور شد: علاوه بر ثبت جرائم کرونایی توسط دوربین های هوشمند ثبت تخلف در شهرها با وضعیت قرمز و نارنجی به مبلغ پنج میلیون ریال تا ۱۰ میلیون ریال در کلیه مبادی ورودی این شهرها ماموران پلیس راه مستقر و هرگونه ترددهای غیر ضرور به این شهرها را به مبالغ ذکر شده اعمال قانون خواهند کرد.

شهرستان ایلام، ایوان، دره شهر، آبدانان، دهلران، مهران، چوار و چرداول در وضعیت نارنجی و ملکشاهی، سیروان، بدره و هلیلان نیز در وضعیت زرد قرار دارند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.