تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۸

طرح اقدام ملی مسکن استان ایلام به زودی عملیاتی می شود

طرح اقدام ملی مسکن استان ایلام به زودی عملیاتی می شود
نگاه اقتصاد

مهندس بهادری مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام در جلسه شورای تأمین مسکن استان که به ریاست دکتر نوذری استاندار ایلام برگزار شد از آغاز عملیات اجرایی واحدهای مسکن ملی در آینده نزدیک خبر داد.

 

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان ایلام ، این جلسه به ریاست دکتر نوذری استاندار ایلام و با حضور معاون امور هماهنگی امور عمرانی، فرمانداران  و شهرداران استان و سایر مدیران کل و مسئولین عضو شورای تأمین مسکن استان در سالن شهید رجایی استانداری ایلام برگزار شد. در این جلسه مهندس بهادری مدیرکل راه و شهرسازی استان به عنوان دبیر جلسه گفت: تا کنون ۱۸۳۰۰۰ متر مربع زمین برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن اختصاص یافته است و در حال حاضر ۱۷۵۲ نفراز متقاضیان این طرح در استان ایلام نسبت به واریز آورده ۴۰ میلیون تومانی اقدام نموده اند.

 

وی با اشاره به ثبت درخواست ۱۶۵۱۵ مورد در طرح اقدام ملی مسکن گفت: این تعداد در حال پالایش هستند و به تناسب واجد شرایط بودن و تأیید نهایی شدن این اشخاص برای آنها افتتاح حساب صورت خواهد گرفت تا مبلغ آورده خود را واریز نمایند.

 

مدیرکل راه و شهرسازی استان ملاک تخصیص زمین و اجرای پروژه ها را بر مبنای تأیید نهایی افراد و واریز سهم آورده از طرف آنان عنوان کرد و افزود: با پی گیریهای مختلف و همراهی دستگاههای مربوطه به زودی عملیات اجرایی احداث واحدهای طرح اقدام ملی مسکن در استان توسط کارگزاریهای مختلف از جمله بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی ( ره) و سایر کارگزاریها اجرایی و تلاش خواهد شد در کمترین زمان ممکن این واحدها احداث و به بهره برداری برسند.

 

دکتر نوذری استاندار ایلام در این جلسه ضمن قدردانی از تلاش و پی گیریهای راه و شهرسازی استان و همراهی سایر دستگاههای مربوطه در اجرای طرح اقدام ملی مسکن گفت: تا مرحله اجرایی شدن طرح اقدام ملی مسکن مسائل و مشکلات زیادی وجود داشته است از تهیه و آماده سازی زمین گرفته تا انعقاد قرارداد و سایر ضوابط اجرایی و … که خوشبختانه هم اکنون در آستانه عملیاتی شدن طرح در راستای خانه دار شدن اقشار متوسط جامعه هستیم و با پی گیریهای مستمر از سوی مسئولین استان انتظار داریم شاهد اجرای حجم قابل توجهی از این طرح در مراحل نهایی تا پایان دولت باشیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.