تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۵

معاون استاندار:

ورود خودروهای غیربومی به استان ایلام ممنوع است

ورود خودروهای غیربومی به استان ایلام ممنوع است
ایلام -معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار ایلام گفت: ورود خودروهای غیر بومی از مبادی نقاط پنج گانه استان نظیر سپتون، پل گاومیشان، ورودی شباب، ایوان و پل سیمره هلیلان از ساعت ۱۴ امروز سه شنبه تا ساعت ۱۴ روز شنبه ۲۵ اردیبهشت ممنوع است.

 

معروف بسطامی روز سه شنبه در نشست قرارگاه عملیاتی ستاد مبارزه با کرونای استان اظهار داشت: پس آغاز ممنوعیت ورود خودروهای با پلاک غیر بومی به استان و خروج خودروهای با پلاک بومی به خارج از استان، دستگاه های ناظر بصورت روزانه گزارش عملکردی خود را ارائه دهند.

وی افزود: ممنوعیت تردد اعمال شده امروز تا ساعت ۱۴ روز شنبه، مشمول خودروهای عمومی، باربری، امدادی، نظامی و دولتی نخواهد بود.

رییس قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا ایلام گفت: ممنوعیت تردد خودروهای شخصی از ۲۲ تا ۳ بامداد نیز همچنان با قدرت ادامه دارد و نظارت بر این مهم بر عهده پلیس راهنمایی و رانندگی و نیروی انتظامی است.

بسطامی تاکید کرد: با توجه به اهمیت اطلاع رسانی در رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم، باید فرمانداری و شهرداری ایلام در اسرع وقت نسبت به بخش کلیپ صوتی در مکان های پرتردد و تجمعی شهر اقدام کنند.

وی یادآور شد: پخش کلیپ صوتی سیار با محتوا رعایت پروتکل های بهداشتی و اعلام خطرات شیوع کرونا توسط شهرداری، هلال احمر و بهداشت شهرستان به نحوه احسن انجام شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار ایلام با اشاره تجماعات مردم در آرامستان های صالح آباد مهران و شهر ایلام، گفت: این دو آرامستان به دلیل تجمع مردم در روزهای آخر هفته مکان اصلی شیوع کرونا هستند.

بسطامی اضافه کرد: تمهیدات لازم برای مسدود شدن ورودی این آرامستان ها توسط دستگاه های نظارتی اتخاد و گزارش آن در اسرع وقت به دبیرخانه قرارگاه استانی ارسال شود.

وی خواستار لازم اجرا بودن کلیه مصوبات قرارگاه کرونا در استان شد و تاکید کرد: هیچ اغماض و قصوری از مدیران در مقابله با کرونا به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست و در این راستا با مدیرانی که به وظیفه خود عمل نکنند برخورد خواهد شد.

رییس قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا ایلام اظهار داشت: چنانچه پروتکل های بهداشتی رعایت شود به همان اندازه آرامش به جامعه بازخواهد گشت و گروه های شغلی بیشتری می توانند فعالیت داشته باشند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار ایلام با اشاره به فرا رسیدن عید فطر گفت: جلسه اختصاصی با سازمان تبلیغات اسلامی استان و امام جمعه ایلام در خصوص نحوه برگزاری عید فطر در ایلام برگزار و در این نشست تصمیمات لازم اتخاذ می شود.

به گزارش ایرنا هم اکنون شهرستان های ایلام، آبدانان، دره شهر، دهلران، مهران، ایوان، چرداول و چوار در وضعیت نارنجی و بدره، ملکشاهی، سیروان و هلیلان در وضعیت زرد کرونا قرار دارند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.