تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۹

فرمانده سپاه الغدیر یزد:

پیشرفت کشور در گرو برگزاری انتخابات حماسی است

پیشرفت کشور در گرو برگزاری انتخابات حماسی است
یزد- فرمانده سپاه الغدیر یزد استان گفت: پیشرفت همه جانبه کشور در گرو برگزاری انتخابات پرشور و حماسی با مشارکت بالای آحاد مردم روزجمعه ۲۸ خردادماه سال ۱۴۰۰ است .

به گزارش ایرنا، سرتیپ رضا پورشمسی عصر یکشنبه در نشست برخط ( آنلاین ) با بسیجیان استان به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات اشاره کرد و افزود: هر فردی دل در گرو توسعه کشور دارد باید در انتخابات شرکت کند.

وی ادامه داد: حضور آگاهانه و گسترده مردم در انتخابات امسال با وجود تمامی دشمنی‌های استکبارجهانی موجب اقتدار و تضمین امنیت ملی و شکست مخالفان عزت و سعادت مردم و این کشور است .

این مسوول اظهارکرد: هر فردی که کشور اسلامی خود را دوست دارد گوش به فرمان مقام معظم رهبری به صورت گسترده در پای صندوق‌های اخذ رای برای حمایت نظام و انقلاب اسلامی حاضر می‌شود.

پورشمسی گفت: مردم شجاع ایران بار دیگر در ۲۸ خردادماه امسال بلوغ سیاسی خود را در منظر جهانیان نشان می‌دهند و زمینه پیشرفت همه جانبه کشور را با رای بالای خود فراهم می‌کنند.

وی گفت: مقام معظم رهبری بارها در سخنان خود به اهمیت موضوع انتخابات و نقش مردم و جوانان در این عرصه اشاره کردند ،قطعا شاهد همکاری و حضور فعال همگان در انتخابات خواهیم بود.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا و تیره های عشایری همزمان، ۲۸ خردادماه امسال در کشور برگزار می‌شود.

در استان یزد ۲۴ شورای اسلامی شهر و ۳۹۷ شورای روستایی وجود دارد که ۲۳ شورای آن پنج عضو دارد و در هریک از ۳۷۴ شورا هم سه نفر عضو هستند.

استان یزد با یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ۳۲۰ هزار بسیجی دارد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.