تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷

معاون اقتصادی استاندار ایلام:

مدیران برنامه ها را با محور مانع زدایی از تولید تدوین کنند

مدیران برنامه ها را با محور مانع زدایی از تولید تدوین کنند
ایلام - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام با یادآوری اینکه مدیران برنامه ها را با محور مانع زدایی از تولید متمرکز کنند، گفت: از هر تدبیر و راهکاری برای مانع زدایی از پیش پای واحدهای تولیدی استقبال می کنیم.

جهانگیر رستم زاد روز دوشنبه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار داشت: برخی واحدهای تولیدی همچون پویا نخ در حال تولید هستند و نیاز است برای تداوم فعالیت آنها پشتیبانی و حمایت های لازم تداوم داشته باشد.

وی افزود: همراهی بانک ها و دستگاه های تخصصی در این شرایط برای تحقق شعار مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت و پشتیبانی از تولید ضروری است.

معاون استاندار ایلام مانع زدایی از پیش پای تولید را مهمترین هدف ستاد تسهیل برشمرد و گفت: مجموعه اقتصادی استان برای حمایت از تولید از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود.

وی اضافه کرد: مانع زدایی از واحدها علاوه بر تثبیت اشتغال و رونق تولید موجب افزایش تولید و توسعه استان می شود و در این شرایط سخت تحریم ها و فشارهای اقتصادی و تورم نیاز است همه ما برای خودکفایی و تداوم فعالیت واحدهای تولیدی از آنها حمایت کنیم و مسیر را برای فعالیت آنها هموار کنیم.

رستم زاد تصویب منطقه آزاد مهران را فرصت گرانبهایی برای رونق تولید و اقتصاد استان برشمرد و گفت: برنامه ریزی عملیاتی برای استفاده از این ظرفیت انجام شده که امیدواریم با راهبردهای در نظر گرفته شده به اهداف توسعه ای خود دست یابیم.

در این نشست مشکل چهار واحد تولیدی با حضور مجریان آنها بررسی و تصمیماتی در راستای رفع مشکلات آنها مصوب شد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.