تاریخ انتشار : شنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۱

بهسازی و تعریض فاز دوم جاده کنجانچم – مهران کلید خورد

بهسازی و تعریض فاز دوم جاده کنجانچم – مهران کلید خورد
ایلام - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام گفت: بمنظور آماده سازی زیرساخت های اربعین حسینی در سال جاری عملیات بهسازی و تعریض فاز دوم کنجانچم مهران در محدوده پل صلواتی بطول سه کیلومتر آغاز شد.

سیدزاهدین چشمه خاور اظهار کرد: این پروژه بمنظور تسهیل در تردد زوار و رفع گره های ترافیکی محدوده کنجانچم اجرا می شود، سال گذشته و در فاز نخست یک دستکاه پل با دهانه ۴۵ متر و تعریض و بهسازی مسیر بطول پنج کیلومتر شامل عملیات کوه بری ، بیس و اسفالت انجام شد.

وی افزود: در فاز دوم عملیات خاکبرداری و ترانشه بری بخشی از مسیر بطول سه کیلومتر بصورت امانی با حجم تقریبی ۴۰ هزار مترمکعب در حال انجام است ، بخش دیگری از این پروژه با حجم عملیات خاکی بیش از ۲۰۰ هزار متر مکعب توسط پیمانکار با اعتباری بالغ بر ۱۷۰ میلیارد ریال در حال اجراست..

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام یادآور شد: با تکمیل این پروژه تسهیل در تردد زوار و کاهش حوادث جاده ای به شکل چشمگیری احصا خواهد شد.

چشمه خاور ادامه داد: همچنین پروژه تعریض و بهسازی پل های کیلومتر ۴۲ محور مهران به دهلران با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال هم اکنون با پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصد در حال اجراست.

وی اضافه کرد: مقطع مذکور دارای قوس های قائم و افقی بوده که بعنوان یکی از نقاط پر حادثه شهرستان با حضور کارشناسان سازمان راهداری و اداره کل شناسایی و اکنون در ۲ فاز شامل عملیات خاکی و بهسازی ، تعریض پل ها در حال انجام است./ ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.