تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۸

شانزدهمین مانور جهادی مدیریت بحران با محوریت عبور از پیک تابستان ۱۴۰۰ در ایلام برگزار شد

شانزدهمین مانور جهادی مدیریت بحران با محوریت عبور از پیک تابستان ۱۴۰۰ در ایلام برگزار شد
نگاه اقتصاد - ششمین اقدام فراگیر و شانزدهمین مانور جهادی مدیریت بحران با محوریت عبور از پیک تابستان ۱۴۰۰ در ایلام با حضور ناظر عالی توانیر برگزار شد.

 

مهندس«مجتبی صیدی» معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام در این مانور اظهار کرد: امروز در یک اقدام فراگیر ۲۶۸ نفر از پرسنل اجرایی و ناظر در قالب ۶۱ اکیپ با استعداد ۷۶ دستگاه خودرو سبک و سنگین حضور دارند.

وی گفت: در این مانور از ۳۹۶ اشتراک مشکوک و غیرفعال طبق لیست دریافت شده از سازمان صمت و گزارش اشتراک‌های مشکوک و مقایسه مصرف در خصوص شناسایی رمز ارزهای غیرمجاز در حال اجرا است و امیدواریم بتوانیم به نتایج خوبی دست پیدا کنیم و رمز ارزهای مشکوک را در این مناطق شناسایی کنیم.

معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان تصریح کرد: نصب ۱۱۵۰ مورد سامانه برق من در حال نصب است و تعدیل روشنایی معابر در فضاهای سبز و جاده‌ها در حال انجام است.

صیدی گفت: از ۱۰۴۱ مرکز اضطراری نیز بازدید شده و حدود ۴۴۶ با توان ۶۲ مگاوات آماده به کار هستند و در شرایط اضطراری می‌توان از آنها از جمله در انتخابات پیش رو از این مراکز استفاده کرد.

«مرادی» ، ناظر عالی شرکت توانیر نیز در این نشست اظهار کرد: لازم می دانم از همکاران تلاشگر توزیع برق استان که اقدامات بسیار خوبی را در حوزه ماینرها انجام داده‌اند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.