تاریخ انتشار : جمعه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۸

امام جمعه ایلام:

موتور تبلیغاتی دشمن سعی در القای ناامیدی مردم ایران دارد

موتور تبلیغاتی دشمن سعی در القای ناامیدی مردم ایران دارد
.

 

ایلام – نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: انتخابات ۲۸ خردادماه مهمترین روز در تاریخ انقلاب اسلامی ایران خواهد بود چرا که موتور جنگ رسانه ای و تبلیغاتی دشمن از مدت ها پیش سعی در مایوس کردن مردم از مشارکت در انتخابات دارند.

حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار در خطبه روز جمعه ایلام اظهار داشت: دشمن با سوءاستفاده از شرایط کنونی کشور تمام تلاش خود را به کار بسته است تا مردم را از حضور در پای صندوق های رای دلسرد کند.

وی تاکید کرد: اما نکته حائز اهمیت اینکه مردم با حضور گسترده خود در همه پرسی ۲۸ خراد و انتخاب افراد شایسته، متعهد و کارآمد اوضاع کنونی کشور را تغییر دهند.

خطیب جمعه ایلام یادآور شد: مردم ایران نباید فریب تبلیغات و القاعات منفی و سیاه نمایی دشمن را نخورند و در جهت منافع سوء استکبار و زیاده خواهان غربی قرار نگیرند و با مشارکت در انتخابات سرنوشت کشور را، خودشان رقم بزنند.

کریمی تبار تاکید کرد: نامزدهای انتخابات یا هواداران آنها نباید با تبلیغات منفی و تجسس در زندکی خصوصی رقبا، آنها تخریب کنند و از هتک حرمت رقبا بپرهیزند.

وی اضافه کرد: نکته مهم دیگر موضوع مذاکرات در حال انجام وین است و تیم مذاکره کننده باید با هوشیاری و دقت فریب مذاکره کنندکان طرف مقابل را نخورند و به جای اعتماد به وعده های آنها، به رهنمون های رهبری اعتماد کنند.

امام جمعه ایلام تاکید کرد: مسوولان کشور به جای چشم امید داشتن به غربی ها به داخل توجه داشته و به دستاوردهای دانشمندان ایرانی اتکا و با اقتدار دسیسه های دشمنان را خنثی کنند.

حجت الاسلام کریمی تبار گفت: موضوع بعدی مساله فلسطین است که در روزهای اخیر شاهد اتحاد و یکپارچگی مردم فلسطین بوده ایم و همین اتحاد و دست یابی رزمندگان فلسطینی به تسلیحات نظامی باعث رعب و وحشت مسوولان سرزمین های اشغالی شده است و نصرت پروردگار و پیش بینی رهبری مبنی بر نابودی اسراییل به زودی تحقق پیدا خواهد کرد.

وی با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر ادامه داد: سوم خردادماه نمونه بارز ایمان به خداوند و اتکا به توان داخلی بود که رزمندگان ایرانی با دست خالی و تکیه به ایمان و اراده خود توانستند هیمنه توخالی دشمن بعثی و حامیان بین المللی این رژیم را در هم شکستند و اکنون نیز مسوولان باید از این پیروزی و دستاوردهای آن برای دست یابی به اهداف والای انقلاب تاسی بگیرند.

وی در پایان از مدیران صدا و سیما به ویژه شبکه چهار سیما برای تولید و پخش برنامه مستند و واقع گرایانه زندگی پس از زندگی تشکر و تاکید کرد: این گونه برنامه ها می تواند انسان را از زندگی مادی جدا و به سوی معنویت فرا بخواند و صدا و سیما باید تولید بهتر و بیشتر اینگونه برنامه ها را در دستور کار خود قرار دهد.
به گزارش ایرنا، در پایان نماز جمعه امروز نمازگزاران با حضور در محوطه مصلای شهر ایلام با آرمان های ملت مظلوم فلسطین همدردی کردند و پرچم اسراییل و آمریکا را به آتش کشیدند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.