تاریخ انتشار : شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۸

مخابرات ایلام ۵۰ میلیارد تومان از مشترکان طلب دارد

مخابرات ایلام ۵۰ میلیارد تومان از مشترکان طلب دارد
ایلام - مدیرعامل شرکت مخابرات ایلام گفت: این شرکت ۵۰ میلیارد تومان از مشترکان تلفن ثابت و تلفن همراه طلب دارد.

 

حشمت الله اسدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: پرداخت به موقع قبوض تلفن ثابت و همراه می تواند شرکت مخابرات را در ارائه خدمات بهتر به مشترکان یاری کند.

وی با بیان اینکه این بدهی مربوط به سال‌های گذشته است که به رغم پیگیری همچنان وجود دارد، افزود: همکاری مشترکان در پرداخت به موقع وجه قبوض خود نقش مهمی در کمک به مخابرات برای توسعه شبکه و خدمت بیشتر به آنها دارد.

اسدی با اشاره به خدمات و اقدامات انجام شده شرکت مخابرات استان ایلام در دولت تدبیر و امید بیان کرد: در ابتدای سال ۹۲ تعداد تلفن های همراه ۴۵۵ هزار و ۲۴۴ تلفن بود که این میزان در سال گذشته به ۶۳۳ هزار افزایش پیدا کرده که ۳۹ درصد رشد را نشان می دهد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایلام یادآور شد: همچنین در این مدت( از سال ۹۲ تا کنون) تعداد سایت های تلفن همراه نسل دوم ۲G در استان ۲۴۱ سایت بوده که این تعداد در پایان سال ۹۹ به ۳۶۰ سایت رسیده که با رشد ۴۹/۷ درصدی همراه بوده است.

وی اضافه کرد: ۸۶ درصد روستاهای بالای ۲٠ خانوار بالای در استان به اینترنت مبایلی تجهز شده که تلاش می شود تا نیمه اول سالجاری روستا های فاقد اینترنت مبایلی وجود نداشته باشد.

اسدی به نقش مخابرات و ارتباطات دردوران کرونا اشاره کرد و افزود: با توجه به افزایش استفاده از اینترنت و غیرحضوری شدن فعالیت های مختلف تعدا سایت های همراه اول به ۳۷ سایت جدید افزایش یافته است که تعداد ۲۳ سایت نصب، راه اندازی و مابقی نیز تا پایان شهریورماه سال جاری به بهره برداری می رسد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.