تاریخ انتشار : شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۷:۳۵

استاندار:

شعب اخذ رای انتخابات در ایلام ۱۳ درصد افزایش یافت

شعب اخذ رای انتخابات در ایلام ۱۳ درصد افزایش یافت
ایلام - استاندار ایلام با بیان اینکه ۸۴۷ شعب اخذ رای برای برگزاری انتخابات پیش رو در این استان پیش بینی شده است، گفت: این میزان نسبت به دور گذشته ۱۳ درصد افزایش یافته است.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، محمد نوذری روز جمعه در گفت وگویی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور و با مشارکت حداکثری مردم در استان اندیشیده شده است، افزود: افزایش شعب اخذ رای با هدف رعایت شیوه نامه های کرونایی، فاصله گذاری اجتماعی و سهولت در دسترسی مردم به محل اخذ رای انجام گرفته است.

وی اظهار داشت: برای برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۴۱ هیات اجرایی مشترک تشکیل و با برنامه ریزی، تمهیدات لازم و مقدمات کار در شهرستان ها و بخش ها فراهم شده است.

استاندار ایلام با بیان اینکه در ادوار مختلف انتخابات، استان ایلام همواره جزو استان های اول تا سوم کشور بوده و بطور متوسط مشارکت بالای ۷۰ درصد را به ثبت رسانده، عنوان کرد: با برنامه ریزی های انجام شده، برگزاری جلسات مختلف و استفاده از ظرفیت نهادهای مدنی، گروه های سیاسی – اجتماعی، سازمان های مردم نهاد و همچنین حضور گروه های مختلف مردمی زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم شده است.

نوذری در ادامه به آموزش های لازم ارائه شده و تجهیزات و امکانات برگزاری انتخابات در استان اشاره کرد و یادآور شد: آماده انتخاباتی سالم، امن و با مشارکت حداکثری مردم در ایلام هستیم./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.