تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰

سخنگوی شرکت توزیع برق استان ایلام گفت:

اعلام قطعی برق به دلیل مصرف بالا، احتمالی است

اعلام قطعی برق به دلیل مصرف بالا، احتمالی است
نگاه اقتصاد- سخنگوی شرکت توزیع برق استان ایلام گفت: دیسپاچینگ ملی براساس سهمیه؛ میزان اجرای برنامه اضطراری بار را به استان ها اعلام می کند.

 

«محمد محمدیان شمالی» با بیان اینکه زمان‌های اعلامی قطعی برق احتمالی هستند و این امر هم به دلیل عدم رعایت مصرف برق در سطح کشور رخ می‌دهد، تاکید کرد: تنها راه برون رفت از وضعیت موجود، صرفه‌جویی و رعایت الگوهای مصرف است.

وی با اشاره به اینکه جهت دریافت زمان خاموشی برق به سایت شرکت توزیع برق استان ایلام به آدرس www.bargh-ilam.ir مراجعه شود، ادامه داد: پس از ورود به سایت از طریق کلیک بر روی گزینه‌ی مدیریت اضطراری بار در بالای صفحه با سه جدول روبرو هستید. جدول تغذیه کننده فیدرها شما را در پیدا کردن محله محل زندگی راهنمایی می‌کند و اینکه منزل یا محل کار شما در کدام فیدر قرار می‌گیرد. سپس در جدول گروه‌بندی اعمال خاموشی به دنبال این باشید که در کدام گروه قرار خواهید گرفت و در نهایت در جدول زمان‌بندی مدیریت اضطراری از تاریخ و ساعت قطعی برق آگاه خواهید شد.

محمدیان شمالی بر رعایت الگوهای صحیح مصرف در منزل و محیط کار اشاره کرد و گفت: با توجه به قطعی برق در ساعت مذکور یا به صورت احتمالی آن هم به دلیل عدم رعایت شیوه‌های درست مصرف تقاضا داریم در هنگام خروج از منزل یا محیط کاری و اداری از خاموش بودن وسایل سرمایشی، رایانه‌ها و لامپ‌ها اطمینان حاصل نمایید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.