تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۸:۱۹

رضازاده:

پاراوزنه‌برداری در مسیر درستی قرار دارد

پاراوزنه‌برداری در مسیر درستی قرار دارد
تهران- رییس انجمن پاراوزنه‌برداری فدراسیون جانبازان و معلولین گفت: بازگشت «علی‌اصغر رواسی» به جمع کادر فنی از اتفاقات خوب این رشته بود و ثمره آن نیز در توکیو دیده می‌شود. این رشته اکنون در مسیر درستی قرار گرفته است.

«حسین رضازاده» روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ما با اشاره به نتایج خوب تیم‌ملی پاراوزنه‌برداری اظهار داشت: مسابقات تایلند آخرین مرحله گزینشی این رشته برای پارالمپیک بود و ما ۶ ورزشکار را به این مسابقات اعزام کردیم. نتایج فوق‌العاده‌ای کسب شد و در هر ۶ وزن ملی‌پوشان مدال کسب کردند. کسب پنج مدال طلا و یک نقره از این مسابقات نشان از آن دارد که برنامه‌ریزی تیم در مسیر درست قرار گرفته و در این زمینه باید از فدراسیون جانبازان و کمیته ملی پارالمپیک تشکر کنم.

دارنده مدال طلای بازی‌های المپیک ۲۰۰۰ سیدنی در رشته وزنه‌برداری گفت: «روح‌الله رستمی» در این مسابقات رکورد جهان را جابجا کرد و این نشان می دهد که یکی از بهترین‌ نسل‌های وزنه‌برداری جانبازان را به پارالمپیک اعزام خواهیم کرد. در چند دسته دیگر نیز امید اصلی کسب مدال هستیم. کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون به دنبال آن است که نتایج پارالمپیک ۲۰۱۲ لندن را تکرار کند و برای این کار نیز برنامه‌ریزی لازم را انجام دادیم.

رییس انجمن پاراوزنه‌برداری ادامه داد: یکی از مهمترین اقدامات این انجمن بازگشت «علی‌اصغر رواسی» به کادر فنی تیم بود. رواسی در سال ۲۰۱۲ توانسته بود تاریخی‌ترین نتیجه پارالمپیک را ثبت کند. نمی‌دانم چرا وی را کنار گذاشتند اما با بازگشت او امید در تیم زنده شد. او می‌تواند با ورزشکاران به خوبی ارتباط برقرار کند و راه را برای درخشش آنان فراهم خواهد کرد.

رکورددار فوق سنگین جهان و المپیک همچنین انتقادی به شرایط کنونی وزنه‌برداری ایران داشت و افزود: نمی دانم چرا این شرایط برای تیم ایجاد شده است این سوالی هست که بسیاری آن را مطرح می‌کنند و به دنبال جواب آن می‌باشند. شاید برخی تصور می کنند من هنوز رییس فدراسیون هستم اما مدیریت فدراسیون باید پاسخگو باشد من نمی‌خواهم در این برهه از زمان علیه فدراسیون مصاحبه‌ای داشته باشم.

تیم وزنه‌برداری ایران با کسب ۵ مدال طلا و یک نقره به عنوان نایب قهرمانی جام جهانی پاراوزنه‌برداری رسید. در این تورنمنت امیر جعفری، حامد صلحی‌پور، روح‌الله رستمی، سامان رضی و منصور پورمیرزایی موفق به کسب مدال طلا شدند و نادر مرادی نیز نقره گرفت. روح‌الله رستمی در تایلند موفق به شکستن رکورد جهان شد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.