تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۴

استاندار بوشهر:

ملت ایران حماسه فتح خرمشهر را فراموش نمی‌کند

ملت ایران حماسه فتح خرمشهر را فراموش نمی‌کند
بوشهر- استاندار بوشهر گفت: ملت ایران همواره به خاطر پیروزی غرورانگیز و حماسه جاوید فتح خرمشهر به خود می‌بالد و این نقطه عطف تاریخی را هیچگاه فراموش نمی‌کند.

عبدالکریم گراوند روز دوشنبه به مناسبت سوم خرداد سالروز عملیات غرورآفرین بیت المقدس در پیامی که نسخه ای از آن به ایرنا نمابر شد اعلام کرد: حماسه سوم خرداد سال۱۳۶۱ و فتح خرمشهر یکی از جلوه‌های بارز امداد الهی و جان‌فشانی رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس ملت ایران است.

وی بیان کرد: معمار کبیر انقلاب اسلامی به مناسبت فتح خرمشهر این پیروزی را کار خدا خواند و این کلام همچنان مبین عمق اخلاص و شکوه ایمان و جلوه بارز توکل رزمندگان اسلام بر خداست.
گراوند ادامه داد: این فتح الفتوح یک فصل به یادماندنی از حماسه آفرینی مردانی است که با اتکا به قدرت الهی پای به عرصه جهاد گذاشتند و با نمایش ایمان راسخ خود، حماسه‌ای جاوید را رقم زدند که همه قدرتمندان متکبر و مغرور عالم را به حیرت و شگفتی واداشت.

وی یادآور شد: بی شک، یکی از رمزهای این پیروزی و توفیق بزرگ، بعد از توکل بر خدا و مدد او، همدلی و همراهی و مشارکت آحاد مردم ایران اعم از زن و مرد بود و آنچه همواره این پیروزی را متجلی و پیروزی‌های بزرگتر را پدید می‌آورد همین ایمان به خدا، اتحاد و مشارکت همگانی است.

استاندار بوشهر با اشاره به ۲۸ خرداد و انتخابات پیش رو گفت: ملت ایران در راستای پاسداشت همه افتخارات گذشته، حماسه‌ای دیگر بیافرینند و با شرکت و حضور حداکثری در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی، برگ زرین دیگری بر دفتر قطور افتخارات خود بیفزایند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.