تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۹:۵۰

۶ میلیون و ۳۱۶ هزار تردد در جاده‌های ایلام ثبت شد

۶ میلیون و ۳۱۶ هزار تردد در جاده‌های ایلام ثبت شد
ایلام - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: دوربین‌های نظارتی راهداری در بازه زمانی فروردین ماه و اردیبهشت ماه ۶ میلیون و ۳۱۶ هزار و ۷۴۲ تردد خودرو در محورهای مواصلاتی این استان ثبت کردند.

 

نورالله دلخواه روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: این تعداد تردد خودرویی توسط ۴۸ دستگاه تردد شمار آنلاین در راه‌های مختلف استان ثبت شده است،

به گفته وی، آمار تردد وسایل نقلیه در ۲ ماهه سپری شده از سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۰ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام یادآور شد: بیشترین میزان تردد در این مدت در محور ایلام – ایوان با ۳۱۱ هزار و ۶۳۸ تردد توسط سامانه های تردد شمار ثبت شده است.

دلخواه از جابجایی ۳۴۰ هزار تن انواع کالا در استان ایلام طی سال جاری خبر داد و یادآور شد: این میزان حمل کالا توسط ۲۰ هزار و ۲۴۵ سرویس (بارنامه) جابجا شده است.

وی اضافه کرد: همچنین سال گذشته بیش از ۲ میلیون و ۳۱۹ تن کالا طی ۱۳۲ هزار و ۷۲۵ بارنامه در سطح استان توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جابجا شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام یادآور شد: سیمان، گندم و انواع مصالح ساختمانی بیشترین میزان کالاهایی بوده که در این مدت توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان جابجا شده است.

۵۳ شرکت حمل و نقل کالا در استان ایلام فعال هستند، حدود هفت هزار راننده نیز در بخش حمل و نقل بار در استان ایلام مشغول کار هستند.

استان ۲۰ هزار کیلومتر مربعی ایلام در غرب کشور و همسایگی عراق دارای ۱۱۱ کیلومتر بزرگراه، ۶۷۰ کیلومتر راه اصلی، ۸۹۱ کیلومتر راه فرعی و یک هزار و ۶۴۸ کیلومتر راه روستایی است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.