تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۹

امام جمعه ایلام:

رضایت مندی مردم باید در اولویت برنامه های مدیران باشد

رضایت مندی مردم باید در اولویت برنامه های مدیران باشد
ایلام -نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: مسوولان نباید با عملکرد مخدوش و ناقص خود باعث ناامیدی و یاس مردم شوند بلکه رضایتمندی اقشار جامعه باید در راس اولویت های مسوولان باشد.

 

حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار روز دوشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان ایلام اظهار داشت: مسوولان باید خدمات رسانی به مردم، شناسایی نیازها و دغدغه ها و نیز جلب رضایت آنها را همواره از اهم برنامه های کاری خود قرار دهند.

وی افزود: باتوجه به اینکه در آستانه انتخابات ۲۸ خردادماه هستیم، تمام نگاه های جهان به سمت این همه پرسی و میزان مشارکت مردم در انتخابات پیش رو است و مسوولان باید با معرفی نقاط قوت و عملکردها ارائه شده توسط نظام و نیز شناسایی نقاط ضعف و تلاش برای رفع این نواقص مردم بیشتر از گذشته با خدمات نظام آشنا شوند.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار یادآور شد: دشمن همواره سعی در برجسته کردن نقاط ضعف و مشکلات ما دارد که معرفی و انتشار خدمات گسترده نظام خدعه های سیاه نمایی رسانه های معاند در مایوس کردن مردم را خنثی می کند.

وی در ادامه به موضوع خلاء نقش محوری استان ایلام در طول جنگ تحمیلی در قالب فیلم و سریال اشاره و اضافه کرد: حق مردم استان ایلام، رشادت ها و مظلومیت های این استان در زمان دفاع مقدس هنوز ادا نشده و با وجود سوژه های بکر و ناب اما فیلم و سریالی در خور و شان مردم این استان ساخته نشده است.

وی تاکید کرد: باید تا فرصت هست، این سوژه های ناب پیگیری و در قالب هنر به سایر استان های کشور معرفی شوند و دستگاه های متولی در زمینه ساخت فیلم یا سریالی در خور و شان استان ایلام با مسوولان ارشد کشور از جمله سیمافیلم، سازمان صدا و سیما، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری و دیگر سازمان ها و ارگان های مرتبط رایزنی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار گفت: ساخت فیلم یا سریال با موضوع دفاع مقدس باید به طور جدی در دستور کار مدیران مربوطه استان به ویژه صدا و سیما باشد تا ظرفیت های بکر سوژه های دفاع مقدس ایلام به تصویر کشیده شود.

وی یادآور شد: فیلم سازان باتجربه و صاحب نام کشور در حوزه دفاع مقدس و شبکه های مختلف سیما باید برای تولید فیلم و سریال فاخر و شاخص در استان ایلام ورود کنند و بخشی از هزینه ها و امکانات مورد نیاز تیم فیلم سازی از جمله اسکان و تغذیه را تامین می کند.

به گزارش ایرنا، در این نشست که مدیران دستگاه های مختلف اجرایی، نظامی و امنیتی حضور داشتند، همچنین در خصوص ساخت مساجد، سند توسعه گردشگری و رفع مشکل گازرسانی به روستای تاریخی سراب کلان بحث و گفت و گو شد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.