تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۱

رئیس بهینه سازی مصرف گاز در شرکت گاز استان ایلام منصوب شد

رئیس بهینه سازی مصرف گاز در شرکت گاز استان ایلام منصوب شد
نگاه اقتصاد - طی حکمی از سوی عباس شمس اللهی مدیر‌عامل شرکت گاز استان ایلام، "حامد میرزائی" بعنوان رئیس بهینه‌سازی مصرف گاز منصوب شد.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام؛ عباس شمس اللهی در مراسم معارفه رئیس بهینه‌سازی مصرف گاز، بر سازماندهی و پیگیری اجرای طرح، آگاهی بخشی و ترغیب مشترکین دارای موتورخانه جهت ثبت نام و استفاده از مزایای طرح، تسریع در اجرای پروژه‌های در دست اقدام و شروع پروژه‌های جدید ثبت نام شده بر اساس اولویت، ارتباط و تعامل دو سویه با مجریان ذیصلاح پروژه تاُکید نموده و اظهار داشت: تاکنون ۸۰ مشترک دارای موتور‌خانه در سطح استان جهت اصلاح و بهینه سازی سیستم در سایت شرکت ملّی گاز ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد مشترک ثبت نام شده، برای ۳۰ موتورخانه، پروژه اقدامات بهینه‌سازی تعریف شده و در حال انجام مراحل بهینه سازی موتور‌خانه می‌باشند.

شمس اللهی افزود: شرکت گاز استان در راستای تحقق سیاست‌های شرکت ملّی گاز و وزارت نفت به منظور جلوگیری از هدر رفت سوخت و کاهش حوادث احتمالی، بصورت رایگان در سقف تعرفه های مجاز اقدام به اصلاح و بهینه سازی موتورخانه واحد‌های مسکونی می‌نماید.

وی تصریح کرد: اصلاح و بهینه‌سازی موتور‌خانه واحد‌های مسکونی شامل عایق کاری تاُسیسات، تنظیم مشعل و نصب رسوب گیر آب می باشد که با هزینه و نظارت شرکت گاز در سقف تعهدات مجاز بصورت رایگان برای کلیه مشترکین مسکونی و تجاری که دارای موتورخانه هستند انجام می شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: طرح ملّی اصلاح و بهینه سازی موتورخانه‌ واحدهای مسکونی و تجاری در راستای تحقق مسئولیت‌های اجتماعی با هدف مصرف بهینه گاز طبیعی در این استان در حال انجام است.

شمس اللهی افزود: اجرای کامل این طرح علاوه بر کاهش میزان آلاینده‌های زیست محیطی و حفظ هوای پاک در سطح استان، تقلیل هزینه گاز بهای مشترکین و صرفه جویی در مصرف گاز را به دنبال خواهد داشت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.