تاریخ انتشار : جمعه ۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۹:۵۳

مدیرعامل آب منطقه ای ایلام:

تکمیل سد سیکان دره شهر نیازمند ۸۵۰ میلیارد تومان اعتبار است

تکمیل سد سیکان دره شهر نیازمند ۸۵۰ میلیارد تومان اعتبار است
ایلام - مدیرعامل شرکت آب منطقه ای ایلام با اشاره به پیشرفت ۲۵ درصدی سد سیکان دره شهر گفت: ۸۵۰ میلیارد تومان برای تکمیل این سد نیاز است.

 

علی پوراحمد روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: امسال مبلغ ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای ادامه عملیات اجرایی این سد پیشنهاد داده شد اما از این میزان ۲۶ میلیارد تومان در قانون بودجه سال جاری پیش بینی شده است که به هیچ وجه قابل مقایسه با نیاز واقعی طرح نیست.

وی افزود: از این اعتبار اندک تاکنون هیچگونه وجهی اختصاص داده نشده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای ایلام تاکید کرد: این سد واقع در منطقه فرهادآباد شهرستان دره شهر و با هدف تامین آب شرب دراز مدت شهرستان های آبدانان، دره شهر و بدره و همچنین آب کشاورزی و صنعت دره شهر در حال احداث است.

پوراحمد یادآور شد: پیشرفت فیزیکی سد در حال حاضر ۲۵ درصد است و سرعت بخشیدن به روند اجرای سد مستلزم تزریق اعتبار و پرداخت مطالبات پیمانکار خواهد بود.

وی در خصوص تملک روستا و اراضی موجود در مخزن سد نیز گفت: بیش از ۹۸ درصد اراضی کشاورزی در محدوده دریاچه سد تملک شده و اما تملک منازل مسکونی نیازمند تامین اعتبار است که به جد در حال پیگیری هستیم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای ایلام ادامه داد: اجرای این طرح هیچگونه محدودیتی برای تامین زیرساخت ها ایجاد نکرده است و دستگاه های متولی مجاز به ارائه هر گونه خدمتی به اهالی روستای مذکور هستند و در این خصوص مکاتبات لازم بعمل آمده است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.