تاریخ انتشار : جمعه ۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۶

برنامه ریزی صدا و سیمای مرکز ایلام برای مشارکت حد اکثری مردم در انتخابات خرداد ۱۴۰۰

برنامه ریزی صدا و سیمای مرکز ایلام برای مشارکت حد اکثری مردم در انتخابات خرداد ۱۴۰۰
نگاه اقتصاد

 

در همایش توجیهی هیات های نظارت بر انتخابات که در هتل زاگرس شهر ایلام برگزار شد ،بر نقش تاثیر گذار رسانه استانی برای حضور پر شور مردم در انتخابات تاکید شد.

 

به گزارش روابط عمومی صداو سیمای مرکز ایلام ؛ در این همایش نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام ،مدیر کل صدا و سیما ی مرکز ایلام ، معاون سیاسی و امنیتی استانداری ، رئیس کل دادگستری استان، مدیر کل بازرسی استان ، فرمانده انتظامی استان وجمع زیادی از ناظرین هیئت نظارت بر انتخابات در استان و نیز تعدادی از معاونین رسانه استانی مرکز ایلام حضور داشتند.

 

مدیر کل صداو سیمای مرکز ایلام در این نشست با تاکید بر برنامه ریزی چندین ماهه رسانه استانی برای برگزاری انتخاباتی سالم و پر شور گفت:مردم انقلابی و شهید پرور استان ایلام در طول ادوار گذشته با حضور پر شور و آگاهانه خود ، آمار بالاترین میزان مشارکت در بین استان های کشور را از آن خود کرده و امسال نیز این مردم همیشه در صحنه ، حماسه ای دیگر خلق خواهند کرد.

 

بازوند به نقش تاثیر گذار رسانه استانی در مشارکت حد اکثری مردم در انتخابات پرداخت و افزود : معاونت های مختلف رسانه استانی از همه توان و ظرفیت خود برای حضور حداکثری مردم در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا استفاده خواهند کرد.

 

بازوند به شرایط خاص سیاسی و بین المللی کشور در این برهه از زمان اشاره کرد و گفت :فعالیت های گسترده رسانه های نظام سلطه و بد خواهان انقلاب و ولایت ،کم اهمیت دادن حضور مردم در انتخابات است و در این میان رسانه های داخلی از جمله صدا و سیما با برنامه ریزی دقیق و مناسب ، نقش مهمی در ارتقای آگاهی عمومی و اهمیت حضور مردم برای یک انتخاب آگاهانه و پر شور در پای صندوق های رای دارند.

 

وی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مبتنی بر دو رکن جمهوریت و اسلامیت خواند و گفت :مردم انقلابی و آگاه استان ایلام با حضور در پای صندوق های رای ضمن نمایش شعور سیاسی و اجتماعی خود ، دشمنان انقلاب را مایوس و در این آزمون مهم سربلند بیرون خواهند آمد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.