تاریخ انتشار : شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۱

انصاری‌فرد:

همه برای صعود تیم ملی متحد هستیم

همه برای صعود تیم ملی متحد هستیم
کیش- مهاجم تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه همه برای صعود تیم ملی متحد و همدل هستند، گفت: اگرچه شرایط صعود ایران پیچیده شده است اما به عنوان یک ملی‌پوش قول می‌دهم با تمام توان خود برای صعود ایران تلاش کنیم.

«کریم انصاری‌فرد» در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال ایران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شرایط اردویی‌ کیش بسیار خوب است و تمامی امکانات برای تیم ملی فراهم شده است.

وی افزود: اگرچه شرایط صعود ایران پیچیده شده است اما به عنوان یک ملی‌پوش قول می‌دهم با تمام توان خود برای صعود ایران تلاش کنیم.

بازیکن تیم ملی خاطرنشان کرد: با شروع مسابقات شرایط خوب گذشته‌مان را پس می‌گیریم و شرایط برای تیم ملی تغییر خواهد کرد.

انصاری‌فرد تصریح کرد: بعد از صعود به مرحله بعد خودمان را برای مراحل بالاتر آماده می کنیم. همه همدل و متحد هستیم و یک تیم متحد هستیم.

وی درباره اظهارات مهدی طارمی در خصوص دیدارهای تدارکاتی تاکید کرد: طارمییک بازیکن حرفه‌ای هست و اگر حرفی می‌زند، صد درصد روی اصول بوده و اگر بازی تدارکاتی داشتیم، بهتر بود اما شاید بازی های لیگ برایشان مهم تر بوده است.

بازیکن تیم ملی در پایان گفت: حریفان ما با چند بازی تدارکاتی وارد مسابقات می‌شوند و ما با تمرین وارد مسابقات خواهیم شد اما مشکلی نیست و می‌خواهیم از این مسیر سخت عبور کنیم./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.