تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۴

اقبالی:

حق اشتباه‌ کردن در بحرین را نداریم

حق اشتباه‌ کردن در بحرین را نداریم
تهران- مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا، گفت: تیم ملی در بحرین حق اشتباه ندارد چرا که یک اشتباه می‌تواند ایران را از مهم‌ترین، بزرگ‌ترین و جشنواره فوتبالی جهان دور کند.

مسعود اقبالی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا با اشاره به حضور ایران در ادامه بازی‌های مرحله اول انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار داشت: تیم ملی چهار بازی برای رسیدن به مرحله دوم انتخابی جام جهانی پیش رو دارد، چهار بازی که می‌تواند سرنوشت فوتبالی ایران را برای سال‌ها رقم بزند و می‌توان از این روزها به عنوان حساس‌ترین و مهم‌ترین روزهای فوتبال ایران نام برد.

وی افزود: تیم ملی برای پیروزی چهار مسابقه در یک تورنمنت‌ باید از جنبه‌های مختلف آمادگی داشته باشد، آمادگی روانی و جسمانی عواملی است که باید مربیان تیم ملی به آن توجه ویژه‌ای داشته باشند.

کارشناس فوتبال ایران خاطرنشان کرد: می‌توان پیش‌بینی کرد در بحرین مشکلات و چالش‌های زیادی برای تیم ملی به وجود آید اما باید در این مدت تمامی برنامه‌ها در کمال آرامش پیش رود تا بازیکنان با بهترین شرایط رودرروی حریفان خود قرار گیرند.

اقبالی تصریح کرد: تیم ملی در بهترین شرایط خود به سر می‌برد، با جرات‌ می‌توان گفت در سال‌های اخیر تیم ملی هیچ‌ وقت به اندازه این تیم فعلی بازیکن خوب نداشته است، ما لژیونرهایی داریم که در تیم‌های خود فیکس هستند و از نفرات تاثیرگذار هستند.

اقبالی: حق اشتباه‌ کردن در بحرین را نداریم

وی تاکید کرد: استراتژی، سبک بازی و تاکتیک‌هایی که از سوی دراگان اسکوچیچ در نظر گرفته‌ می‌شود از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و او باید ترکیبی را انتخاب کند که بتوانند در بازی‌های سنگین مقابل عراق و بحرین آمادگی و انگیزه و توان فنی بالایی داشته باشند.

مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد: تیم ملی در بحرین حق اشتباه ندارد چرا که یک اشتباه می‌تواند ایران را از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین و جشنواره فوتبالی جهان دور کند.

اقبالی اظهار داشت: نفراتی که از سوی سرمربی تیم ملی به اردو دعوت شده‌اند و قرار است در بحرین حضور داشته باشند از بهترین‌های ایران هستند و باید به سلیقه دراگان اسکوچیچ احترام گذاشت.

وی در خصوص اینکه آیا احتمال اشتباهات داوری برای تیم ملی ایران وجود دارد، گفت: ممکن است داوری‌های به صورت سهوی یا عمدی به ضرر ایران باشد و این موضوعی است که باید بازیکنان را عصبی نکرده و موجب نشود تمرکز آنها به هم بخورد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.