تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵

هنرمند برتر سال ایلام انتخاب می شود

هنرمند برتر سال ایلام انتخاب می شود
ایلام - رئیس حوزه هنری استان ایلام گفت: همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی هنرمند برتر سال این استان در آیینی معرفی و مورد تجلیل قرار خواهد گرفت.

 

محمدعلی قاسمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: در این آیین که ۲۸ فروردین ماه جاری برگزار می شود، علاوه بر معرفی هنرمند برتر سال ۱۴۰۰ از هنرمندانی که در رشته های مختلف در طول سال گذشته موفق به کسب مقام در سطح ملی و منطقه ای شده اند، نیز تجلیل خواهد شد.

وی همچنین از برگزاری آیین هنر در آیینه رسانه و تجلیل از رسانه های فعال در حوزه هنر انقلاب اسلامی خبر داد و افزود: این آیین نیز دوشنبه ۲۴ فروردین ماه در محل حوزه هنری برگزار خواهد شد.

رییس حوزه هنری ایلام برگزاری آیین عصر خاطره و رونمایی از کتاب حدیث بی قراری مهران، آیین رونمایی از سردیس شهید مرتضی آوینی، افتتاح دفتر خانه عکاسان حوزه هنری و تجلیل از برگزیدگان مسابقه های عکاسی سال ۱۴۰۰ را از دیگر برنامه های این مرکز به منابست هفته هنر انقلاب اسلامی برشمرد.

قاسمی همچنین از برگزاری آیین اختتامیه جشنواره ملی نمایشنامه نویسی جامک و معرفی برگزیدگان این برنامه خبر داد و گفت: علاوه بر این دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگر هنرمند، اهدا کتاب در مساجد توسط کانون های مساجد، مسابقه کتابخوانی به همت اداره کل کتابخانه ها، اجرای تاتر خیابانی به همت فرهنگ و ارشاد اسلامی و برپایی نمایشگاه آثار تجسمی هنرمندان برتر کشور با موضوع انقلاب اسلامی نیز در طول این هفته برگزار خواهد شد.

۲۰ فروردین ماه سالروز شهادت مرتضی آوینی در سالنامه رسمی کشور به عنوان روز هنر انقلاب اسلامی و آغاز هفته هنر انقلاب اسلامی نامگذاری شده است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.