تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۳

رقابت تخصصی نامزدهای محترم پس از اتمام نظرسنجی

رقابت تخصصی نامزدهای محترم پس از اتمام نظرسنجی
نگاه اقتصاد

 

کمیته استانی مهندسین کارآمد شهری بعد از فراخوان از نامزدهای محترم شورای اسلامی شهر ایلام و اعلام امادگی بیش از چهل نفر از نامزدین در این پروسه و رقابت، لذا پس از اتمام نظرسنجی نهایی و اعلام آرای کسب شده به هر نامزد و رتبه ی ان، مرحله ی دعوت به مصاحبه برای بررسی برنامه های نامزدین محترم که لازمه ی منطبق بودن با مشکلات شهری است صورت خواهد گرفت و در پایان بعد از تخصص در زمینه مهندسی، اجتماعی و فرهنگی نامزدین، لیست نهایی جهت حمایت اعلام خواهد گردید.

 

این کمیته تخصص، کارآمدی، انقلابی و روحیه جهادی را در دستور کار خود برای انتخاب و لیست نهایی قرار داده است و بعد از انتخابات نیز کارایی و کارآمدی اعضای اتی شورای اسلامی شهر را مورد رصد قرار خواهد داد.

در این کمیته، جامعه اسلامی مهندسین استان ایلام، شورای سیاست گذاری نیروهای انقلابی و کارآمد استان ، جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی (گام دوم انقلاب) استان به صورت واحد به معرفی لیست نهایی اقدام خواهند نمود.

 

ضمنا از ظرفیت و تخصص نامزدهای عضو در آینده برای توسعه و پیشرفت شهری و خدمت به عموم مردم شریف استفاده خواهد شد و این کمیته برای شهرستان ها لیست معرفی می نماید.

 

 

ان شاالله 🌹

نوری نژاد
عضو کمیته استانی مهندسین کارآمد شهری

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.