تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۶

فرماندار هلیلان:

حضور پرشور مردم در انتخابات مظهر اقتدار نظام است

حضور پرشور مردم در انتخابات مظهر اقتدار نظام است
ایلام - فرماندار هلیلان گفت: حضور پرشور و مشارکت بالای مردم در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، مظهر اقتدار نظام جمهوری اسلامی و موجب یاس دشمنان می شود.

سعید شهبازی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای در بعد داخلی می تواند علاوه بر دخالت در تعیین سرنوشت خود، نشانگر حمایت و پاسداری از نظام و قدردانی از جانفشانی شهدای انقلاب اسلامی باشد و در بعد بین المللی نیز تمام توطئه های دشنمنان را خنثی کند.

وی بر لزوم حضور کلیه قشرها و سلایق سیاسی و اجتماعی در انتخابات پیش رو تاکید کرد و گفت: مشارکت بالای مردم در انتخابات نظام و انقلاب را بیمه و نشان می دهد مردم با آرمان های انقلاب خود پایبند هستند.

فرماندار هلیلان تاکید کرد: همه برای تحقق مشارکت حداکثری اهتمام خواهیم داشت چرا که از لحاظ سیاسی، مشارکت در انتخابات یعنی علاقه‌مندی مردم به نظام اسلامی از طریق صندوق‌های رأی و اثبات پیمان مردم با آرمان های ولایت است.

شهبازی در ادامه با اشاره به روند برگزاری انتخابات گفت: تعامل، هماهنگی و هم‌فکری هیات اجرایی و نظارت موجب می‌شود که انتخاباتی سالم و پرشور در هلیلان برگزار شود که همه باید در این راستا اهتمام داشته باشیم.

وی یادآور شد: برای هر چه بهتر برگزار شدن انتخابات ریاست جمهوری و شهر و روستا در این شهرستان باید جلسات متعددی برای هماهنگی بیشتر بین دو هیات اجرایی و نظارت برگزار شود.

فرماندار هلیلان با تاکید بر اینکه مولفه‌های سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت چهار محور کلیدی در انتخابات پیش رو بشمار می رود، تصریح کرد: وظیفه تامین سلامت و امنیت به عهده مجریان انتخابات است و مجریان طبق قانون مکلف هستند زمینه‌های لازم برای حضور مردم در عرصه رقابت و مشارکت پرشور در انتخابات را فراهم کنند.

شهبازی با اشاره به اهمیت و جایگاه انتخابات نیز گفت: خروجی انتخابات در سرنوشت کشور بسیار مهم و حیاتی است، چرا که در نتیجه رأی و نظر مردم، افرادی برای تصدی‌گری، مدیریت و تصمیم‌گیری در کشور تعیین می‌شوند.

فرماندار هلیلان اولویت اساسی در انتخابات پیش رو را بر محور قانون و اصل بی‌طرفی ذکر کرد و افزود: امیدواریم با تلاش و همدلی اعضای هیات اجرایی و نظارت شهرستان شاهد برگزاری انتخاباتی قانونمند و پرشور و آبرومند باشیم.

به گزارش ایرنا، انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا همزمان با سیزدهمین دوره همه پرسی ریاست جهموری در تاریخ ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می شود.

۴۵۹ هزار و ۵۷۳ در استان ایلام واجد شرایط اخذ رای در انتخابات پیش رو هستند که از این تعداد ۲۲۵ هزار و ۶۷۲ نفر زن و ۲۳۳ هزار و ۹۰۱ تن مردم هستند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.