تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۶

مرکز نیکوکاری جانان در شهرستان هلیلان راه اندازی شد/فعالیت ۳ مرکز نیکوکاری در هلیلان

مرکز نیکوکاری جانان در شهرستان هلیلان راه اندازی شد/فعالیت ۳ مرکز نیکوکاری در هلیلان
نگاه اقتصاد - مرکز نیکوکاری جانان بعنوان سومین مرکز نیکوکاری تحت نظارت کمیته امداد امام خمینی«ره» در شهرستان هلیلان فعالیت خود را در این شهرستان آغاز کرد.

 

رئیس کمیته امداد شهرستان هلیلان در مراسم آغاز بکار این مرکز که با حضور تعدادی از مسئولان شهرستان انجام گرفت گفت: مراکز نیکوکاری وابسته به کمیته امداد با هدف مردمی کردن خدمات امداد در حوزه های اشتغال ، خدمات حمایتی ،فرهنگی ،توسعه مشارکتهای مردمی و خدمات دیگر فعالیت میکنند.

عزیز مراد غلامی شناسایی خیران و نیکوکاران و استفاده از ظرفیت آن‌ها در زمینه کمک‌رسانی مطلوب‌تر و بهتر به نیازمندان را از دیگر اهداف راه اندازی این مراکز دانست و گفت :ایجاد این مراکز موجب توسعه و گسترش فرهنگ انفاق و احسان شده و از جهت اینکه مردمی هستند، بحث شناسایی نیازمندان و دسترسی سریع و راحت نیازمندان و خیران به این مراکز راحت‌تر انجام می‌شود.

وی ادامه داد: مرکز نیکوکاری با توان مردمی و انگیزه های برخواسته از اعتقادات دینی برای خدمت به نیازمندان ایجاد شده است و برای توانمندسازی و مهارت ورزی اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی نیازمندان حول محور خدمات کمیته امداد گام بر می دارند.

لیلا جلیلیان رئیس مرکز نیکوکاری جانان نیز در سخنانی گفت: برقراری پیوند بین خیرین و نیازمندان و توسعه بیشتر فرهنگ انفاق و نیکوکاری از اهداف ما در راه اندازی این مرکز است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.