تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۲

واعظی:

انتخابات تجلی مردم‌سالاری و تبلور اراده مردم در حکمرانی است

انتخابات تجلی مردم‌سالاری و تبلور اراده مردم در حکمرانی است
.

تهران- محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهوری در رشته توئیتی با تاکید براینکه انتخابات تجلی مردم‌سالاری و تبلور اراده مردم در حکمرانی است، گفت: نامزدهای انتخابات به جای تخریب دولت و سیاه‌نمایی علیه همه دستاوردهای کشور،‌ برنامه‌ها و دیدگاه‌های واقعی خود را با صداقت به مردم بگویند.

به گزارش عصر جمعه ایرنا، واعظی در این رشته توئیت نوشت: انتخابات تجلی مردم‌سالاری و تبلور اراده مردم در حکمرانی است. زیبنده نیست نامزدهای انتخابات آن را تبدیل به فستیوال سیاه‌نمایی و القای ناکارآمدی نظام تبدیل کنند.

او ادامه داد: مردم مشکلات ناشی از جنگ اقتصادی و همه‌گیری کرونا را می‌دانند، چهار سال اول مسئولیت این دولت را نیز به خوبی یادشان هست.

رئیس دفتر رئیس‌جمهوری افزود: نامزدهای انتخابات به جای تخریب دولت و سیاه‌نمایی علیه همه دستاوردهای کشور،‌ شایسته است که برنامه‌ها و دیدگاه‌های واقعی خود را –درباره موضوعاتی همچون ‎برجام ، ‎فضای مجازی، ‎زنان، ‎اقوام، ‎اقلیت‌ها و …- با صداقت به مردم بگویند.

وی تصریح کرد: این حجم از تخریب و تخطئه نسبت به دولتی که -به پشتیبانی ملت- در برابر دشوارترین بحران‌های تاریخ پس از انقلاب ایستادگی کرد، اگرچه در عزم و اراده دولتمردان تاثیری ندارد اما حتما بدعتی نامبارک در سپهر سیاسی کشور است. بدعتی که روزی دامن بدعت‌گذاران را هم خواهد گرفت./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.