تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸

زیرساخت‌ مخابراتی برگزاری انتخابات در ایلام فراهم است

زیرساخت‌ مخابراتی برگزاری انتخابات در ایلام فراهم است
.

 

ایلام- مدیر مخابرات منطقه ایلام گفت: همه زیرساخت‌ها، تجهیزات ارتباطی و مخابراتی لازم برای برگزاری انتخابات در حوزه‌ها و شعب اخذ رای این استان فراهم شده و از این بابت هیچ مشکلی وجود ندارد.

حشمت اسدی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ما افزود: با تلاش همکاران و برنامه ریزی های فنی تمامی زیرساخت های مخابراتی برای برگزاری انتخابات در روز جمعه هفته جاری در استان فراهم است.

وی تاکید کرد: با تمهیدات انجام شده تمام شهرهای استان تحت پوشش شبکه دیتای مخابرات منطقه قرار دارند.

مدیر مخابرات منطقه ایلام تاکید کرد: تست پوشش دهی سامانه های مخابراتی در نقاط مختلف استان انجام و تجهیزات لازم جهت رفع مشکلات احتمالی دستگاه ها و سیستم های مخابراتی آماده است.

وی از تشکیل و استقرار اکیپ فنی جهت رفع خرابی در صورت بروز مشکل در حوزه های انتخابیه در سراسر استان خبر داد و یادآور شد: آمادگی لازم برای رفع سریع مشکلات ارتباطی در روز انتخابات وجود دارد و وضعیت مخابراتی شهرستان‌های استان و حوزه های انتخابیه توسط اکیپ های فنی رصد می‌شود.

به گزارش ایرنا، ۴۵۹ هزار و ۵۷۳ نفر از مردم این استان واجد شرایط رای دادن بوده که از این تعداد ۲۲۵ هزار و ۶۷۲ نفر زن و ۲۳۳ هزار ۹۰۱ تن مرد هستند.

از مجموع افراد واجد شرایط رای در استان ۹ هزار و ۹۴۶ رای اولی در انتخابات هستند که از این میزان پنج هزار و ۶۰ مرد و چهار هزار و ۸۸۶ نفر زن هستند.

۸۵۰ شعبه بطور میانگین برای انتخابات پیش رو در نقاط مختلف استان در نظر گرفته شده است.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای مجلس در ۲۸ خردادماه برگزار می شود./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.