تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۹

از حضور پرشور جامعه ورزش تا عشق به ایران

از حضور پرشور جامعه ورزش تا عشق به ایران
تهران - مسوولان، ورزشکاران و قهرمانان ورزش ایران امروز عرصه انتخابات را تبدیل به میدان مبارزه کردند؛ میدانی که برای اعتلای نام وطن و برافرشته شدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران صحنه یکه تازی دلاور مردان و شیرزنان ورزشکار کشورمان بود.

وزیر ورزش و جوانان، روسای فدراسیون های ورزشی، قهرمانان و مدال آوران ورزش ایران و جامعه ورزش کشور در کنار سایر اقشار جامعه امروز به میدان آمدند تا به منتخب خود رای دهند.

مسعود سلطانی‌فر پس از آن که رای خود را در حسینیه جماران به صندوق انداخت در جمع خبرنگاران گفت: مردم حتما در این انتخابات بزرگ و سرنوشت ساز و برای تثبیت پایه‌های نظام حضور گسترده در پای صندوق رای خواهند داشت و برگ زرین دیگری را در تاریخ حمایت‌های خودشان از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رقم خواهند زد.

وی اظهار داشت: حضور مردم در انتخابات به مسیر توسعه کشور با بالندگی کمک می‌کند و با رای و حمایت مردم، سرعت بیشتری بگیرد. ورزشکاران و حدود ۲ میلیون نفر از اعضای سازمان‌های مردم نهاد جوانان حضور گسترده ای در این انتخابات خواهند داشت و این حضور اندوخته‌ای است برای حرکت مردم به سوی توسعه و پیشرفت تا به امید خدا بتوانیم مسیر توسعه کشور را با حمایت مردم با سرعت بیشتری ادامه دهیم.

جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نیز با حضور در مسجد النبی نارمک رای خود را به صندوق انداخت. وی همراه سایر مدیران و مسوولان این باشگاه در تجدید بیعت با آرمان‌های نظام و رهبری، پای صندوق‌های رای حضور پیدا کردند و آرای خود برای انتخابات میان‌دوره‌ای خبرگان رهبری، ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را به صندوق‌های رای انداختند. دیگر معاونان و مدیران پرسپولیس نیز با حضور در شعب مختلف شهر تهران، آرای خود برای انتخاب افراد منتخب را به صندوق‌ها انداختند.

مسعود سلیمانی رییس فدراسیون اسکواش نیز با اشاره به حضور ورزشکاران این فدراسیون در انتخابات گفت: همانطور که وعده داده بودیم ورزشکاران و قهرمانان این فدراسیون وظیفه خود را به شایستگی به انجام رساندند و نقش خود را در آینده کشور ادا کردند.

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی نیز با حضور در شعبه اخذ رأی، در انتخابات ریاست جمهوری، شورای شهر، میان دوره ای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری شرکت کرد. چهره نامدار کشتی ایران پس از انداختن رأی خود در صندوق گفت: انتخابات را یک موضوع شرعی و یک وظیفه می دانیم و در مقابل شهدای انقلاب اسلامی این کمترین کاری است که می توانیم انجام دهیم.

جواد رمضی رئیس فدراسیون ورزش کارگری نیز از دیگر مسوولان ورزشی بود که امروز در کنار ورزشکاران و قهرمانان خود پای صندوق های رای رفت. وی با اشاره به نقش و جایگاه مردم در انتخابات تصریح کرد: انتخابات مظهر اقتدار و امنیت ملی است، در حالی که دشمنان قسم خورده نظام با تبلیغات گسترده به دنبال دلسرد کردن ملت از نظام بودند اما شاهد هستیم جامعه ورزش چگونه با حضور پرشور خود این کینه ورزی را خنثی کردند و بازهم ورزشکاران نشان دادند همچون میدان های ورزشی برای اعتلای نام وطن وارد میدان می شوند.

رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین نیز از دیگر مسوولان ورزشی کشورمان بود که در همان ساعات ابتدایی برگزاری انتخابات، رای خود را به صندوق انداخت. این رییس فدراسیون کشورمان که به همراه ورزشکاران و قهرمانان کشورمان پای صندوق های رای رفته بود، پس از انداختن رای خود گفت: امروز خانواده بزرگ ورزش های جانبازان و معلولین در کنار آحاد جامعه و ملت شریف ایران در پای صندوق های رای حاضر شدند تا نشان بدهند برای سرفرازی ایران همواره آماده اند و گوش به فرمان رهبر انقلاب هستند.

قهرمانان و ملی پوشان کشورمان نیز امروز در اقصی نقاط ایران اسلامی همچون سایر آحاد جامعه پای صندوق های رای رفتند و به منتخب خود رای دادند. این حضور ادامه دارد و همچنان خبر از فعالیت پرشور جامعه ورزش در پای صندوق های رای مخابره می شود و…/ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.