تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۹

ظهور و بروز اراده ملی،

زندانیان ایلام رای خود را به صندوق انداختند

زندانیان ایلام رای خود را به صندوق انداختند
ایلام- مدیرکل امور زندان های ایلام گفت: زندانیان این استان پس از آغاز رسمی رای گیری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا رای خود را به صندوق انداختند.

مجید احسانی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: صبح امروز با ورود صندوق های سیار، همه زندانیان واجد شرایط و سربازان آرای خود را به صندوق انداختند.

وی افزود: همچنین افراد زندانی در بازداشتگاه ها ، زندان دره شهر و اردوگاه دالاهو ایلام نیز آرای خود را به صندوق انداختند.

مدیر کل امور زندان های ایلام به اثرگذاری حضور همه مردم در انتخابات اشاره کرد و یادآور شد: همه ما که هویت ایرانی داریم در سرنوشت کشور سهیم هستیم و باید با مشارکت پرشور در انتخابات به دشمنان یادآور شویم که مدافع ارزشهای انقلاب و نظام و رهبری هستیم.

احسانی تاکید کرد: هر ایرانی در هر کجا که باشد نسبت به سرنوشت و آینده کشور نمی تواند بی توجه باشد و باید نقش اثر گذار خود را در قبال کشور ایفا کنند.

 انتخابات شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایری امروز همزمان با سیزدهمین دوره همه‌پرسی ریاست جهموری در تاریخ ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

۴۵۹ هزار و ۵۷۳ در استان ایلام واجد شرایط اخذ رای در انتخابات پیش رو هستند که از این تعداد ۲۲۵ هزار و ۶۷۲ نفر زن و ۲۳۳ هزار و ۹۰۱ تن مرد هستند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.