تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۳

ظهور و بروز اراده ملی؛

استاندار: ایلام با ۶۳.۲ درصد مشارکت از استان های برتر کشور است

استاندار: ایلام با ۶۳.۲ درصد مشارکت از استان های برتر کشور است
.

 

ایلام – استاندار ایلام با صدور پیامی از مشارکت گسترده مردم استان در انتخابات ۲۸ خردادماه قدردانی و ایلام را با ثبت ۶۳.۲ درصد از استان های برتر کشور در میزان مشارکت عنوان کرد.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، متن پیام محمد نوذری به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم شریف، متعهد و ولایتمدار استان ایلام؛ به یقین، حضور آگاهانه و پر شور شما در پای صندوق های رای که از ساعات اولیه رای گیری تا آخرین لحظات ادامه داشت، تصاویری به یادماندنی در ذهن دوستان و دشمنان این خطه از ایران عزیز بر جای گذاشت.

صحنه هایی که به‌ رغم همه توطئه‌ها، جوسازی‌ها، تخریب، تحریم و تهدیدها، با حضور گسترده، فراگیر و پر امید و پرشور خود در انتخابات، همچون گذشته این نقشه های شوم را نقش بر آب ساخت.

این جانب به پاس این حضور گسترده مردم انقلابی و همیشه در صحنه استان ایلام که با مشارکت ۶۳.۲ درصدی خود و کسب رتبه برتر کشوری چون ادوار گذشته برگ زرین دیگری به افتخارات خود و نظام افزودند، خداوند منان را شاکر و سپاسگزارم و بر خود واجب می دانم از این شور و شعور و احساس مسئولیت بالا تقدیر نمایم.

همچنین لازم است از زحمات و تلاش‌های صادقانه کلیه عزیزان و عوامل درگیر در برگزاری انتخابات ششمین دورهٔ شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری، اعم از عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی، نیروهای امنیتی، قضایی، نظامی، انتظامی، اصحاب رسانه‌، نامزدها، حامیان‌شان و … صمیمانه تشکر داشته باشم.

در پایان از درگاه پرودگار قادر متعال سربلندی، عزت و سرافرازی روز افزون کشور و ملت بزرگ ایران اسلامی، مردم شریف و عزیز استان ایلام را مسئلت می نمایم./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.