تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵

با حضور معاون بنیاد مستضعفان کشور،

۱۲۶ سری جهیزیه به زوج های جوان ایلامی اهدا شد

۱۲۶ سری جهیزیه به زوج های جوان ایلامی اهدا شد
ایلام - در آیینی و با حضور معاون برنامه ریزی بنیاد مستضعفان کشور و جمعی از مسوولان استانی ۱۲۶ سری جهیزیه به زوج های جوان ایلامی اهدا شد.

 

معاون برنامه ریزی بنیاد مستضعفان کشور روز چهارشنبه در مراسم اهدا جهیزیه به نوعروسان مورد حمایت کمیته امداد امام(ره) که به مناسبت گرامیداشت دختران شهید و سه هزار شهید والامقام استان ایلام در شهرستان ایوان برگزار شد، اظهار داشت: مردم استان همواره نقش بسیار مهم و تاثیرگذاری در حمایت و محافظت از کشور و نظام جمهوری اسلامی داشته‌اند که اوج این حمایت‌ها و رشادت‌ها را در دوران هشت سال دفاع مقدس شاهد بوده‌ایم.

 

محمد پیرعلی افزود: خدماتی که بنیاد مستضعفان به مردم و نیازمندان استان ایلام تاکنون ارائه داده است حق این مردم بوده و بنیاد هیچ گونه منتی بر مردم در این زمینه ندارد و باور داریم که حق مردم استان ایلام بسیار بیشتر از این رقم کمک‌ها است.

 

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام نیز در این آیین گفت: توجه به نهاد خانواده یکی از اولویت‌های مهم کمیته امداد در خدمت به مددجویان و نیازمندان است.

 

قنبر موسی نژاد افزود: اهدای جهیزیه به زوج‌های مددجو و نیازمند در راستای تحکیم نهاد خانواده، تشویق به ازدواج و کمک به شکل گرفتن زندگی جدید خانواده‌های نیازمند است که در این زمینه نیازمند مشارکت خیرین هستیم.

 

وی با اشاره به اهدای ۱۲۶ سری جهیزیه به زوج‌های مددجو در شهرستان ایوان و دیگر نقاط استان گفت: به هر زوج جوان ۵ قلم کالای اساسی تحویل شده که ارزش هر سری آن ۲۲۰ میلیون ریال است.

 

مدیرکل کمیته امداد ایلام با اشاره به اینکه سال گذشته بیش از ۹۰۰ زوج مددجو و نیازمند در استان ایلام از کمک هزینه خرید جهیزیه کمیته امداد استان برخوردار شده‌اند، بیان کرد: هدف گذاری ما این است که امسال بیش از هزار زوج از کمک هزینه خرید جهیزیه یا کالاهای اساسی جهیزیه برخوردار شوند.

 

موسی نژاد با اشاره به مشارکت بنیاد مستضعفان در کمک به مددجویان و نیازمندان استان یادآور شد: با آمدن مهندس فتاح به بنیاد مستضعفان، این بنیاد رویکرد مناسبی در کمک به مددجویان و نیازمندان در پیش گرفته است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.