تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۴

۳۴۹ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی در ایلام پرداخت شد

۳۴۹ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی در ایلام پرداخت شد
،

ایلام – مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: اعتبارات تخصیص یافته به استان در حوزه تسهیلات اشتغال پایدار روستایی تاکنون ۳۶۷ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان بوده که عملکرد عقد قرارداد استان، ۳۴۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان است.

احمد خان محمدیان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: این تسهیلات در حوزه کشاورزی ۲ هزار و ۱۷۷ طرح با ۶۳ درصد، حوزه خدمات ۷۰۵ طرح با ۲۰ درصد و حوزه صنعت ۶۱۳ طرح با ۱۷ درصد پرداخت شده است.

وی به عملکرد بانک های استان در جذب تسهیلات اشتغال پایدار روستایی اشاره کرد و افزود: این اعتبارات در بانک های عامل از جمله بانک توسعه تعاون با ۶۷۴ طرح، ۶۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار و اشتغال هزار و ۳۰۹ نفر و بانک کشاورزی با ۲ هزار و ۲۴ طرح، اعتبار ۱۲۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و اشتغال ۲ هزار و ۷۵۱ نفر پرداخت شده است.

معاون اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام ادامه داد: پست بانک با ۵۶۶ طرح، ۵۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان اعتبار و اشتغال ۹۹۸ نفر و صندوق کارآفرینی امید با هزار و ۵۰۵ طرح، ۸۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار و اشتغال ۲ هزار و ۲۷۶ نفر این تسهیلات را جذب کرده است.

خانمحمدیان همچنین به طرح یارانه دستمزد، کارورزی و مشوق بیمه ای اشاره کرد و یادآور شد: ۱۳۳ نفر در طرح یارانه دستمزد ، طرح کارورزی۷۳ نفر و در طرح مشوق بیمه ای استان نیز ۵۷ نفر جذب شده است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.